مدیرپیامک

پنل اس ام اس

مدیرپیامک

پنل اس ام اس

  • ۰
  • ۰

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به آموزش ارسال خودکار مطالب جدید به ایمیل کاربران می پردازیم.اگر وبسایتی دارید که برای شما مهم است تا افزایش بازدید داشته باشید یکی از روشهای آن این است که وبسایت خود را به صورت کاربر محور راه اندازی کنید تا در آن بتوانید زمان ارسال مطالب و مقالات جدید به انواع راههای موجود اقدام به اشتراک گذاری مطالب با کاربران خود باشید.

علاوه بر روشهای موجود از جمله اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری مطالب در وردپرس و ارسال خبرنامه در وردپرس امکانی وجود دارد که در آن می توانید به صورت خودکار هنگام به روز رسانی وبسایت یک ایمیل برای کاربر ارسال کنید.

ارسال خودکار مطالب جدید به ایمیل کاربران

کدی را که معرفی می کنیم ، با قرار دادن آن در پرونده Function.php قالب وردپرس وبسایت خود، پس از ارسال هر مطلب یک ایمیل به کاربران وبسایت شما ارسال می کند و آنها را از رخداد جدید وبسایت شما مطلع می کند.

[caption id="attachment_10747" align="aligncenter" width="365"]ارسال خودکار مطالب جدید به ایمیل کاربران ارسال خودکار مطالب جدید به ایمیل کاربران[/caption]

برای شروع کار اول وارد ویرایشگر قالب خود شده و کدهای زیر را در قابلیت مناسبی از فایل فانکشن (functions.php) قالب خود قرار دهید.
[php]
function email_members($post_ID) {
global $wpdb;
$usersarray = $wpdb->get_results("SELECT user_email FROM $wpdb->users;");
$users = implode(",", $usersarray);
mail($users, "سلام، نوشته جدید در وبسایت منتشر گردیده است.", 'برای مشاهده آن به آدرس www.aloposhtiban.com مراجعه کنید.');
return $post_ID;
}
add_action('publish_post', 'email_members');
[/php]
انجام این کار در وردپرس یعنی ارسال خودکار مطالب به ایمیل کاربران در وردپرس به آسانی با افزونه های وردپرس نیز قابل انجام است. بنابراین همانطور که دیدید در عرض مدت زمانی کوتاهی و تنها با کپی کردن و قرار دادن قطعه کد بالا در فایل functions.php قالب وردپرس، میتوانید بصورت خودکار ایمیل هایی برای کاربران سایت خود ارسال کنید.

بخش هفتم-عنوان های HTML

لوکال هاست چیست ؟

سفر رایگان اسنپ هدیه بگیرید

تاثیر هاست بر سئو سایت

رفع خطای error establishing a database connection وردپرس

حملات Brute Force چیست؟

تاثیر SSL بر سئو سایت

توصیه های مهم برای موفقیت کسب‌ و کار اینترنتی

قوانین حفاظت از اطلاعات GDPR چیست؟

اهیت مطالب ازشمند در محتوای ایمیل ها

یکی از مدل های ایمیلی که تاثیر زیادی دارند ایمیل های تبلیغاتی اند ولی می بایست حواستان باشد که مطالب آنها تنها درباره ای فروش محصولات یک کمپانی نباشد و در آن مطلب با ارزش و مفیدی قرار دهیم زیرا در صورتی که اینگونه نباشد بسیار آزار دهنده هستند و اگر شما چند مدل از این گونه ایمیل ها برای کاربران لیست ایمیلی خود ارسال کنید احتمال آنکه آنها از لیست ایمیلی شما اشتراک خود را لغو نمایند بسیار زیاد خواهد بود و علاوه بر این کاربران معمولا چنین ایمیل هایی را نخوانده حذف می نمایند و این تنها برای صاحبان وب سایت ها هزینه در پی دارد بدون آنکه هیچ سودی برای آنها داشته باشد.

چگونه لیست ایمیل از کاربران تهیه کنیم؟

اگر این ایمیل شامل ایمیل کسانی باشد که علاقه مند به دریافت ایمیل های شما باشند. ارزششان چند برابر می شود هر چند که بسیاری از افراد بر این باورند ربات های اسپم گوگل، به قدری قوی گشته که دوره ایمیل مارکتینگ به پایان رسیده است ولی باید به این موضوع توجه داشته باشید که این موضوع برای کسانی اتفاق می افتد که ایمیل ناخواسته دریافت می یا به عبارتی برای ارسال ایمیل از کاربران اجازه نمی گیرند، اما کسانی که می توانند یک لیست از ایمیل کاربرانی که داوطلب دریافت ایمیل های آنها هستند جمع آوری کنند می تواند همچنان پروسه ایمیل مارکتینگ را به قوی ترین شکل ممکن انجام دهند و از مزایای آن بهره مند ببرند.

امیدواریم مطلب ارسال خودکار مطالب جدید به ایمیل کاربران مورد توجه شما قرار گرفته باشد و برای شما کاربردی و مفید باشد

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

مطالب مرتبط:

فعال سازی مدیریت پیوند ها در وردپرس

جستجوی سریع مطالب در وردپرس

محدود کردن نویسندگان در تعداد کلمات مطالب

منبع: الو پشتیبان - ارائه دهنده مقالات:تبلیغات چاپی و محیطی - تولید محتوا و سئو - مشاور وردپرس

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • مرضیه سیفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی