مدیرپیامک

پنل اس ام اس

مدیرپیامک

پنل اس ام اس

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نباید مسائل امنیتی را در وب سایتمان نادیده بگیریم و راحت از کنار آن عبور کنیم. اگر شنیده اید که وب سایت های وردپرسی هک می شوند درست شنیده اید بله هک می شود، رفع مشکل ویروسی شدن وردپرس وردپرس سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و ایمنی است ولی اگر پیکربندی امنیتی انجام نشود و در صورتی که یک کاربر آماتور باشید و مسئل ایمنی را رعایت نکنید و کانفیگ امنیتی روی وب سایت وردپرسی خود انجام ندهید و وب سایت خود را به امان خدا رها کنید… ممکن است هدف بعدی یک هکر باشید. حتی اگر صاحب مغازه و مکانی باشید قطعا به فکر امنیت آن خواهید بود، دیوار ها را بلند می سازید پنجره ها را نرده می کشید درب ضد سرقت می گذارید دوربین مداربسته می بندید، دزدگیر نصب می کنید، قفل های قوی و عالی تهیه می کنید و یا حتی نگهبان استخدام می کنید ولی وقتی به وب سایت می رسید سر در گم می شوید و نمی دانید چکار کنید.

برای رفع نگرانی های مدیران وب سایت های وردپرس به جهت پایین بودن ضریب امنیتی وب سایت هایشان و رفع این دغدغه بسیار مهم و ضروری، خدمات کانفیگ حرفه ای امنیتی وردپرس در تیک تم انجام می شود.

۱۰ مورد از خطرناک‌ترین ضعف‌های امنیتی وب سایت ها

  1. تزریق کدهای مخرب
  2. عدم تائید اعتبارات و مدیریت نشست‌ها
  3. وجود و افشاء داده‌ها و اطلاعات آسیب‌پذیر
  4. دسترسی‌های غیر مجاز اشخاص ثالث
  5. عدم کنترل دسترسی‌های ناقص
  6. عدم وجود تنظیمات امنیتی لازم
  7. اسکریپت‌های ناقض امنیت
  8. عدم بروزرسانی‌های منظم که موجب آسیب‌پذیری می‌شود.
  9. استفاده از عناصری با آسیب‌پذیری‌های شناخته شده
  10. عدم نظارت کافی بر ورود کاربران

 

 

 

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست. رفع ایراد ریدایرکت سایت وردپرس هرکاری نسبت به اهمیت و ویژگی هایش از جنبه های مختلفی بررسی می شود تا ضریب ایمنی روی ان پیاده سازی شود. برای مثال امنیتی که برای یک طلا فروشی در نظر میگیرند بسیار بالاتر از امنیتی می باشد که برای یک سوپرمارکت در نظر میگیرند. برای وب سایت همینطور است. وب سایت ها شامل تمامی اطلاعات کاربر، سفارش ها، رمزهای عبور، محتواهایی که ممکن است چندین سال برای آنها زحمت کشیده باشید، ماژول ها و فایل های ارزشمند(فایل های فروشی) همه و همه اطلاعاتی هستند که نباید به دست افراد غیر گذاشته شود. درست است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایمن است، از هر سیستم مدیریت محتوای دیگر نیز که استفاده کنید از امنیت کافی برخوردار است. منظور ما در کانفیگ امنیتی وردپرس تنها خود سیستم مدیریت محتوا نیست و به جنبه های دیگری نیز بررسی و تنظیمات اساسی و مهم برای انها انجام می شود. در کانفیگ امنیتی وردپرس که در تیک تم توسط کارشناسان مجرب انجام می شود تمامی حفره هایی که ممکن است هکر از آنها نفوذ کند و خرابکاری انجام بدهد یا اطلاعات را سرقت کند بررسی و بسته می شود.

اگر دانش ،اطلاعات و تجربه کافی برای کانفیگ امنیتی وب سایت وردپرسی خود ندارید نگران نباشید. تیک تم همرا شماست

وردپرس سیستم مدیریت محتوای ایمنی می باشد و هر ماه حداقل یک آپدیت سراسری منتشر می کند. بسیاری از هک ها و نفوذ ها به وب سایت های وردپرسی به علت عدم رعایت مسائل ضروری و مهم و پیکربندی یا تنظیم دقیق و درست عوامل نفوذ به وب سایت اتفاق می افتد. مدیر وب سایت باید عواملی که باعث نفوذ و خرابکاری می شود را شناسایی و بررسی و برای آن تمهیداتی در نظر بگیرد. این عوامل از ساده ترین مسئله که انتخاب رمز عبور ضعیف یا استفاده از نام کاربری admin یا استفاده از هاست های بی کیفیت و ضعیف تا پیکربندی و تنظیمات حرفه ای وردپرس می باشد. معمولا مدیران وب سایت های وردپرسی رفع ایراد سایت وردپرسی رفقط استفاده کننده و مدیر وب سایت هستند و با این نوع تنظیمات و عوامل آشنایی ندارند و هیچ مرکز معتبر و کارکشته ای وجود ندارد تا به آن مراجعه و پیکربندی یا کانفیگ امنیتی وب سایت خود را به آن ها بسپارند، حال در تیم حرفه ای تیک تم این خدمت ارزشمند را به شما عزیزان ارایه می نماید.

کانفیگ امنیتی وردپرس چیست؟

به مجموعه عملیات و تست هایی که جهت جلوگیری از هک شدن(خرابکاری و نفوذ) به وب سایت وردپرسی انجام می شود تا ضریب نفوذ و سرقت اطلاعات را کاهش دهد می گویند.

چرا مدیران وب سایت های وردپرسی به امنیت وب سایت خود اهمیت نمی دهند؟

معمولا ما همیشه نوش دارو پس از مرگ سهرابم… ابتدا تعلل می کنیم و فکر میکنیم که تازه شروع کار است و کسی وب سایت ما را نمی شناسد یا می گوییم فعلا وقتش نیست یا بعدا خودم یاد می گیرم یا به نصب یک افزونه امنیتی اکتفا می کنند و پس از اینکه وب سایت آنها به مشگل خورد تازه به فکر چاره می افتند. ما می دانیم که ویروسکشی وردپرس یکی از بهترین و ایمن ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است ولی ۹۰% حملاتی که به وب سایت های وردپرسی می شود به دلیل عدم رعایت مسائل امنیتی و عدم کانفیگ حرفه ای وردپرس است.

برای مثال یکی از آن موارد انتخاب رمز عبور قوی و تعویض آن هر سه ماه یکبار است. این مورد را معمولا مدیران وب سایت ها رعایت نمی کنند و از رمز های عبور بسیار سست و قابل حدس زدن استفاده می کنند. اگر دوست دارید کانفیگ امنیتی وب سایت خود را به خوبی انجام بدهید و ابتدایی ترین و در دسترس ترین کاری که می توانید انجام بدهید خرید گواهی نامه امنیتی استفاده از رمز عبور قوی می باشد. عوامل متعددی وجود دارد که در بسته کانفیگ امنیتی که تیک تم ارائه می دهد وب سایت شما چک می شود و هر حفره امنیتی که وجود داشته باشد بسته خواهد شد.

کانفیگ امنیتی وردپرس که در تیک تم انجام می شود شامل چه مواردی می باشد؟

هیچ وقت نمی توان ادعا کرد که میتوان امنیت وب سایت را بصورت ۱۰۰% تضمین کرد. اما میتوان با رعایت کردن اصول امنیتی و بهنیه کردن موارد امنیتی در سایت وردپرسی خود دسترسی هایی که هکر به سایت شما خواهد داشت را مسدود کرد و هک شدن وب سایت وردپرس را به صفر رساند و از امنیت سایت خود لذت ببریم.

درخواست کانفیگ حرفه ای امنیت وردپرس با هزینه ۲۹۹٫۰۰۰ تومان

در صورتی که سایت شما ویروسی نشده و برای پیش گیری تصمیم به کانفیگ امنیتی گرفته اید این سفارش را ثبت کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید با شماره و یا ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

درخواست ویروس کشی وردپرس و پاکسازی وب سایت وردپرسی + کانفیگ حرفه ای امنیت وردپرس با هزینه ۴۹۹٫۰۰۰ تومان

در صورتی که وب سایت شما ویروسی شده (مثلا ریدایرکت یا منتقل می شود به سایت های دیگر) و نیاز به پاکسازی دارد این سفارش را ثبت کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید با شماره و یا ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید

سوالات متداول و پرسش و پاسخ ها

ینکه ما یا هر تیم امنیتی معروفی در دنیا بخواهد به این سوال جواب دهد جوابش خیر خواهد بود چون بعد از کانفیگ امیتی مواردی چون هاست و رعایت اصول امنیتی مدیر سایت هم لازم خواهد بود. پس ما تا ۹۹% سایت شما را تضمین خواهیم کرد و یک چک لیستی برای شما آماده کرده ایم که بعد از اعمال اصول امنیتی امنیت وردپرس توسط ما شما بتوانید در آینده کلیه اصول ایمنتی را رعایت کنید.

هترین حالت از نظر ما قبل از انجام هر کاری هست زیرا احتمال آلوده شدن سایت شما هست اما اگر شما از قبل سایت رو آماده کردید و یا اینکه ترجیح میدهید بعد از انجام طراحی باشد باز مشکلی نخواهد بود زیرا ما از از هر جهتی سایت شما رو آنالیز خوهیم کرد.

خیر ، کلیه محصولات ما از لحاظ بحث امنیتی داری استاندارهای جهانی هستند و از هیچ مشکلی در بحث امنیتی ندارند. این خدمت برای اشخاصی هستند که به امنیت سایت خود اهمیت میدهند و نمیخواهند در آینده برای سایتشون مشکلی پیش بیاد، پس نگرانی در خرید هیچ یک از محصولات دیگر ما نیست. اما اگر این هزینه ناچیز برای شما مشکلی نخواهد داشت پیشنهاد می کنیم این مورد را رعایت کنید و از لحاظ امنیتی با خیال آسوده به کسب و کار خود برسید.

  • کانفیگ نصب شدنی نیست. مجموعه ای از کارها تنظیمات و تست ها می باشد که باید تک به تک روی وب سایت شما انجام شود.
  • خیر باید سایتتون حتما آنلاین باشه. کانفیگ امنیتی وردپرس
  • کانفیگ بصورت کپی پیس نیست و عواملی که برای این کانفیگ ارایه می شود تک به تک روی وب سایت شما انجام می شود و حداقل به دو روز کاری زمان احتیاج دارد.

حداقل دو روز کاری زمان می برد. در مواردی این کار به سه یا چهار روز کاری نیز زمان اجتیاج دارد که پس از بررسی و ثبت سفارش زمان اتمام کاراز طریق سامانه پشتیبانی تیک تم به اطلاع مشتری می رسد.

هر کاری نیاز به تجربه و آزمون خطا دارد از آنجایی که ما بیش از ۸ سال است که در این زمینه فعالیت می کنیم و انواع روش ها و تست های متعددی را انجام دادیم و افزونه و آموزش هایمختلف را بررسی کرده ایم و از انجایی که برای یک کاربر یا مالک وب سایت زمان و مشکلاتی که برای وب سایت ایشان ایجاد می شود و عملا آموزن خطا میسر نیست چون باعث خرابکاری و از بین رفتن اطلاعات یا ایراد بیشتر در وب سایت می شود لذا ما تضمین می کنیم ایمن سازی وردپرس که پس از کانفیگ امنیتی بدون مشگل وب سایت شما در دسترس خواهد بود و روش ها و تست هایی نیز برای اطمینان از ایمن بودن وب سایت شما انجام می دهیم. هر چند بارها گفته ایم و متخصصان این حوزه همه می دانند که هیچوقت امنیت ۱۰۰% نیست ولی با این حال ما از روش های متعددی که هکر ها برای نفوذ به وب سایت استفاده می کنند جلوگیری می کنیم.

اگر خود شما آموزش ببینید و وب سایت خود را کانفیگ کنید قطعا آن طور که یک تیم مجرب انجام میدهد نمیتوانید انجام بدهید(به قول آن مثال معروف می آید ابرو درست کنید چشمش را هم کور می کنید) متذکر می شویم اگر وب سایت شما خراب شود و یا بعدا مورد حمله یا دستکاری قرار بگیرد هزینه تعمیر و رفع مشگل چندین برابر هزینه ای است که برای کانفیگ امنیتی می پردازید.

نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟

شما را تا رسیدن به بهترین نتیجه یاری می کنیم

هر سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

(تماس تلفنی – تلگرام – واتسپ)

 

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

برای ارسال پیامک انبوه به شماره های مسدود می توانید از قابلیت ارسال پیامک سریع با سیم کارت استفاده نمایید، در حالت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت، ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شرکت مدیر پیامک سیم کارت برای دستگاه های GSM تهیه می کند و شما نیاز به خرید هیچ سخت افزار جانبی ندارید و فقط با خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک قادر هستید به شماره موبایل هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

این روش ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ارسال پیامک با سیم کارت معروف است، زمانی که از ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت استفاده می کنید برای گوشی مخاطب فرسنده، شماره های شخصی مانند شماره های ۰۹۹۰ یا ۰۹۹۹۱ یا ۰۹۱۰ هستند که پیامک ارسال می کنند.

در حال حاضر برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند تنها روش ارسال پیامک از طریق سیم کارت می باشد.

۰۰

 

چرا برای نرم افزار ارسال پیامک با سیم کارت از پنل پیامک خریداری کنیم؟

شما می توانید برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت خودتان سخت افزار مودم GSM و سیم کارت تهیه نمایید و برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت استفاده نمایید اما مشکلی که به وجود می آید، ابتدا این که شما بانک شماره موبایل ها را ندارید و برای ارسال پیامک های طبقه بندی و تقکیک شده نیاز است که بانک شماره موبایل ها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

همچنین نرخ سوختن سیمکارت ها در دستگاه های تکی بسیاز زیاد است زیرا شما روزانه فقط می توانید ۱۵۰۰ پیامک از هر خط ارسال نمایید شرکت مدیر پیامک قابلیت ارسال پیامک انبوه به تعداد نامحدود به صورت روزانه دارد زیرا تعداد سیم کارت های ما بسیار زیاد است و از این نظر مشکلی وجود نمی آید.

 

مودم جی اس ام

مودم جی اس ام یک مودم بی سیم است که با شبکه مخابراتی GSM کار می‌کند. این نوع مودم همانند مودم‌های آنالوگ عمل می‌کند با این تفاوت که در مودم آنالوگ ارسال و دریافت داده از طریق خط تلفن صورت می‌گیرد ولی در مودم جی اس ام ارسال و دریافت از طریق امواج رادیویی انجام می‌شود. این مودم عموماً جهت ارسال پیامک مورد استفاده قرار می‌گیرد. مودم‌های جی اس ام از قیمت بالایی برخوردار هستند ولی در عوض امکان ارسال به خطوط بلک لیست را تا حد زیادی فراهم می‌کنند.

پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت

از آنجای که روز به روز به حجم شماره های مسدود شده همراه اول اضافه می شود و خیلی از مشترکین همراه اول و… تمایلی به دریافت اس ام اس های تبلیغاتی ندارند. مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

لازم به توضیح است که بیشترین عامل حجم شماره های مسدود شده نظارت ضعیف در سرویس ارزش افزوده و کم کاری برخی از اپراتورها می باشد. که مهم ترین عامل نارضایتی مشترکین و از ببین بردن کیفیت تبلیغات در این روش شد.

لازم به ذکر است،

بانک شماره موبایل همراه اول و ایرانسل تمامی شهرهای فوق در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی‌باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در این صورت به ازای هر بار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد در صورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل پیام کوتاه، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

نکات تعرفه ارسال انبوه

  • تعرفه های فوق برای ارسال یک عدد پیامک (۷۰ کاراکتر برای پیامک فارسی و ۱۶۰ کاراکتر برای پیامک انگلیسی) می باشد.
  • در صورت طولانی بودن پیامک ارسالی تعرفه در تعداد پیامک ضرب خواهد شد.

 

 

انواع روش های ارسال انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر با سیم کارت

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایل های فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره‌های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی

در این روش پیامک تبلیغی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغی را برای کدپستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف

در این روش مدیر پیامک, پیامک تبلیغی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدیر پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد.

موارد دیگر برای ارسال پیامک

  • در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است که فایل اکسل را می‌توان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه توسط سرویس مدیر پیامک و از طریق شماره های ۸ رقمی رُند ۵۰۰۰ انجام می گیرد.
  • همچنین مدیر پیامک ارسال انبوه و تبلیغاتی را برای تعداد ۱۰ هزار پیامک به بالا انجام می دهد.
  • تعرفه ارسال انبوه نسبت به تعداد درخواستی متغیر است که می توانید در بالا مشاهده نمایید.
  • مدیر پیامک متعهد به ارسال پیامک به تعداد درخواستی مشتری بوده و مسئولیتی در قبال مسیر پیامک تا گوشی گیرنده ندارد.
  • بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
  • مدیر پیامک مجری واگذاری سامانه پیامک انبوه در استان البرز می باشد، همچنین ما این توانایی را داریم تا به شما سامانه پیام کوتاه اختصاصی نمایندگی بدون هیچ گونه نام و لوگویی از خودمان را ارائه کنیم،
  • مدیر پیامک قادر است در هر ساعت از شبانه روز برای شما پیامک های انبوه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشییع جنازه ( پیامک ترحیم ) را ارسال نمایید.

 

پنل اس ام اس ارسال با سیم کارت چیست؟

در این روش ارسال اس ام اس از طریق دستگاه های قدرتمند مخابراتی که قادر به اتصال چندین سیم کارت به صورت همزمان را دارد ارسال می شود.

چند مزیت مهم پنل ارسال اس ام اس از طریق سیم کارت

  • عدم نیاز به دستگاه و خرید سیم کارت
  • سرعت مناسب
  • تاثیر گذاری بالای تبلیغات
  • بهره وری بالای مشاهده تبلیغ
  • ارسال به لیست مسدود شده

سیم کارت یا شناس کارت (ماژول شناسانندهٔ مشترک) کارتی هوشمند برای تلفن های همراه است. سیم کارت به طور امن کلیدهای مشترک-سرویس دهنده را برای شناساندن یک تلفن همراه در خود نگه می‌دارد. یک سیم کارت به کاربران اجازه می دهد که گوشی تلفن خود را به آسانی فقط با خارج کردن سیم کارت و قراردادن آن در گوشی دیگر تغییر دهند.

معادل سیم کارت

استفاده سیم کارت در شبکه های GSM است.معادل سیم کارت در شبکه های UMTS به نام USIM یا Universal Simm است، در حالیکه ماژول خارج شونده معرفی کننده کاربر (RUIM) در تلفن‌های CDMA بیشتر کاربرد دارد.

سیم کارت در دو اندازه استاندارد موجود است. اولی اندازه یک کارت اعتباری (۸۵٫۶۰م. م × ۵۳٫۹۸ م. م × ۰٫۷۶۶م. م) است. جدیدتر که خیلی محبوب تر هم است، اندازه مینیاتوری با ۲۵ م. م در طول، ۱۵ م. م ارتفاع و نازکی به اندازه ۰٫۷۶۶ م. م دارد.

W-SIM سیم کارتی ست که هسته فناوری سلولی را با کارتی درون خودش کامل می‌کند.

GSM 11.11 معرفی کننده مشخصات سیم کارت است. GSM 11.14 معرفی کننده مشخصات برنامه‌های ابزاری SIM برای سیم کارت است.

پنل ارسال sms به شماره های مسدودی بلک لیست

شماره های مسدودی به شماره های گفته می شود که دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی مانند کد فعال سازی به این شماره موبایل ها می توانید از سامانه پیامک مدیر پیامک استفاده نمایید. در صورتی که سامانه ارسال پیام انبوه دارید و محتوای پیامک های شما اطلاع رسانی می باشد و رسیدن پیامک های شما به مخاطبان برای شما حائز اهمیت است باید حتما خط خود را خدماتی نمایید یا از خط سیم کارت برای استفاده پیامک های تبلیغاتی به بلک لیست استفاده نمایید. پنل پیامکی ارسال با سیم کارت مدیر پیامک یک خط خدماتی بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی در اختیار شما قرار میدهد که می توانید با این خط به شماره های مسدودی نیز پیامک ارسال نمایید. از این خط برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی و کدهای فعال سازی میتوانید استفاده نمایید.

نرخ مناسب و کیفیت مطلوب

شرکت مدیر پیامک افتخار دارد اعلام نماید با توجه به ارائه نرخ مناسب و کیفیت مطلوب، سفارش ارسال بیش از یک میلیون پیام کوتاه تبلیغاتی در سطح استان های زنجان، کردستان، همدان ،آذربایجان غربی و قزوین را در ده روز گذشته برای موسسات دولتی و نیمه‌دولتی با موفقیت انجام داده است.

تعرفه جدید ارسال پیامک فارسی و لاتین در پنل مدیریت خطوط اختصاصی اعمال شد. از این پس کاربران گرامی می توانند sms فارسی و لاتین را با تعرفه جداگانه ارسال نمایند.

تعرفه های جدید

با توجه به اعمال تعرفه های جدید ارسال پیام کوتاه فارسی و لاتین در چند روز آینده از جانب مخابرات، امکان تشخیص و تفکیک پیام فارسی از لاتین در پنل خطوط اختصاصی فراهم شد. به محض ابلاغ تعرفه جدید، نرخ ارسال جدید اعمال خواهد شد.

اضافه شدن سیستم جدید سیستم پاسخگویی هوشمند به طور رایگان برای کلیه کاربرانی که درخواست خود را اعلام نمایند فعال می‌گردد. با استفاده از این سیستم در صورت ارسال هر پیام به خط اختصاصی، یک جواب که مدیریت آن دست کاربر خط اختصاصی است، به ارسال کننده پیام ارسال می شود.

برخی مزایای سیستم پیام کوتاه مبتنی بر وب به سایر دستگاه ها

  • هیچ گونه نیازی به نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار خاص نیست. دسترسی به محیط مدیریت خط sms ، تنها با نام کاربری و رمز عبور با امنیت کامل از طریق اینترنت میسر است.
  • خطوط مجازی sms نیاز به سیم‌کارت و اختصاص یک کامپیوتر جداگانه برای سیستم sms ندارد. در نتیجه هزینه تمام شده مقرون به صرفه است.
  • سرور پیام کوتاه ۲۴ ساعت شبانه روز آنلاین است و امکان دریافت و ارسال اس ام اس در هر ساعتی وجود دارد.
  • نرم افزار ارسال و مدیریت sms و کلیه اطلاعات وارد شده مانند شماره های تلفن همراه بر روی سرور شرکت ارائه دهنده نگهداری می شود. بنابراین از هر نقطه امکان دسترسی به آن ها (با امنیت کامل) وجود دارد.
  • محیط مدیریت خط sms کاملاً فارسی و با کاربری بسیار ساده طراحی شده است.
  • خطوط sms با اتصال مستقیم به سرور پیام کوتاه اپراتور مخابرات امکان ارسال با سرعت بالا را فراهم می آورد ( بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ sms در دقیقه ) در صورتی که سایر روش ها (مودم GSM) توانایی ارسال حداکثر۱۰ تا ۳۰ sms در دقیقه را دارد.
  • فرمت کلی شماره پیام کوتاه واگذار شده رند و روان است.
  • این ارسال با سیم کارت های معمولی و از طریق مودم GSM انجام می گردد.
  • کیفیت ارسال بالا بوده اما ممکن است تا ارسال تمامی پیام ها – خصوصا در ایام ترافیک ارسالی یا در ارسال های بالا – با تاخیر انجام پذیرد.
  • این نوع ارسال به هیچ عنوان بازگشت اعتبار نخواهد داشت چرا که به تمامی شماره های فعال، ارسال ها انجام می گردد.
  • با توجه به اینکه گزارش ارسال از طریق سیم کارت دریافت می شود ممکن است گزارش دقیقی ارائه نگردد.
  • جهت ارسال پیام می بایست از قسمت انتخاب شماره در بخش های ارسال، +۹۸sim را انتخاب نمایید.
  • تعرفه این ارسال، دقیقا مطابق با تعرفه اصلی (اپراتور ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰) می باشد.
  • در صورت استقبال بالا از این نوع ارسال، ممکن است محدودیت هایی در آینده اعمال گردد.
  • جهت فعالسازی این امکان و اختصاص خط می توانید درخواست خود را از طریق تیکت پشتیبانی ارسال فرمایید.
  • جهت فعال شدن این امکان و خط +۹۸sim برای کاربران و نمایندگان خود، می بایست از طریق ویرایش کاربر و فعالسازی امکان “ارسال از سیم کارت” اقدام نمایید.

 

اطلاعیه ی اپراتورها در آذر ماه سال ۹۴

افراد حقیقی و یا شرکت هایی که هنوز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز ننموده اند با توجه به اطلاعیه ی اپراتورها در آذر ماه سال ۹۴ مبنی بر عدم امکان خدماتی نمودن خطوط پیامک انبوه به صورت حقیقی و با توجه به دستور العمل ارائه شده ی سازمان ارتباطات سیار در اسفندماه سال ۹۴ کلیه خطوطی که در گذشته به صورت حقیقی به صورت تبلیغاتی شده و امکان ارسال پیامک انبوه با این خطوط به خطوط بلک لیست امکان پذیر نمی باشد. افراد و شرکت های مذکور می توانند فرم تعهد نامه خود را به صورت حقوقی پر نموده و اقدام به خروج از بلک لیست نمایند در غیر این صورت امکان خدماتی کردن خطوط این افراد به هیچگونه امکان پذیر نمی باشد.

خط خدماتی اشتراکی

مدیر پیامک شرکت مدیر پیامک برای تمامی کاربرانی که امکان خدماتی کردن برای آنان میسر نمی باشد از طریق خط خدماتی اشتراکی که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد به کاربرانش این امکان را میدهد که به خطوط بلک لیست بدون هیچ محدودیتی پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند.

اگر شما درزمینهٔ تبلیغات پیامکی فعالیت داشته باشید قطعاً با مشکل ارسال نشدن پیامک به افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند روبرو شده‌اید و حتماً کلمه ارسال پیامک به بلک لیست به گوشتان آشنا است.

راهکار چیست؟

یک راهکار این است که این حجم عظیم از شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند را نادیده بگیرید و فقط به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی فعال دارند پیامک بفرستید.

اما راهکاری بهتری هم وجود دارد، شما می توانید با شماره موبایل های سیم کارت به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند پیامک ارسال کنید، دقت کنید که نیازی نیست شما سیم کارت یا سخت افزار یا مودم gsm برای ارسال پیامک باسیم کارت تهیه کنید. ما در شرکت مدیر پیامک تمام اقدامات را فراهم کرده‌ایم؛ برای ارسال پیامک با سیم‌کارت شما کافی است یک پنل پیامک از سایت مدیر پیامک تهیه کنید و زمان ارسال پیامک خط ارسال کننده پیامک را خط سیم کارت یا ۹۸sim انتخاب نمایید با این خط پیامک های شما با شماره موبایل های سیم کارت به گوشی مخاطب می رسد و از فیلتر بلک لیست عبور می‌کند.

آیا سامانه ارسال پیامک با سیم‌کارت قانونی است؟

در روش ارسال پیامک با سیم کارت تمام سیم کارت های ارسال کننده پیام به نام شرکت مدیر پیامک هستند و برای شما هیچ مشکلی به وجود نمی آید و ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت به هیچ وجه غیرقانونی نیست. دقیقاً مانند این است که شما با گوشی موبایل خودتان به دوستان و آشنایان و مشتریانتان پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

در کنار ارسال پیامک با سیم‌کارت، خطوط خدماتی وجود دارند که این خطوط نیز از فیلتر بلک لیست عبور می کنند و پیامک شما به دست افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند نیز می رسد. به این خطوط خط خدماتی میگویند، ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط غیرقانونی می باشد. البته افرادی که دارای خط خدماتی هستند به اپراتور تعهد داده‌اند که با این خط پیامک تبلیغاتی ارسال نکنند و بابت این تعهد اپراتور از آن ها سفته می‌گیرد.

پس برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست و افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تنها راه ارسال پیامک با خط سیم کارت می باشد.

سرعت ارسال پیامک با خط سیم کارت چقدر است؟

ارسال پیامک انبوه با خطوط اپراتورهای ۱۰۰۰ و ۵۰۰۰ و … بسیار بالا بوده به‌گونه ای که در هر دقیقه بیشتر از چند صد هزار پیامک با این خطوط ارسال می شود و سریعاً به گوشی مخاطب می رسد و هزینه پیامک تبلیغاتی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند عودت داده می‌شود. اما در ارسال پیامک با خط سیم کارت چون پیامک ها از طریق دستگاه gsm حرفه ای و به صورت فیزیکی ارسال می شوند و هر سیم کارت محدودیت روزانه ارسال ۱۵۰۰ پیامک دارد، ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت ممکن است دارای تأخیر چند ساعته باشد اما مطمئن هستند که تمام پیامک های ارسالی به گوشی مخاطب می رسد.

قصد تکمیل ظرفیت پرواز دارید

بنابراین بهتر است زمانی از ارسال پیامک با خطوط سیم کارت استفاده کنیم که مدت زمان و تأخیر پیامک برایمان اهمیت چندانی نداشته باشد، این طبیعی است که اگر قصد تکمیل ظرفیت پرواز دارید و پرواز تا چند ساعت آینده انجام می شود ارسال پیامک با سیم کارت، مورد منطقی به نظر نمی رسد زیرا ارسال پیامک با سیم کارت ممکن است چندین ساعت تأخیر داشته باشد و پیامک شما حتی زمانی به دست مخاطب برسد که پرواز انجام شده باشد.

دستگاه gsm یا پنل پیامک با سیم کارت؟

یک سوال دیگری که می تواند ذهن شما را به خودش مشغول کرده باشد این است که بهتر نیست از طریق دستگاه gsm خودتان پیامک ارسال کنید؟ ارسال پیامک با دستگاه های جی اس ام درگیری های خودش را دارد، نرخ سوختن پیامک ها به علت مانیتورینگ شدید مخابرات بالا رفته است اگر از مودم gsm پیامک بفرستید بعد از مدتی متوجه می شود به جای بازاریابی و ارسال پیامک درگیر موارد فنی شده اید و عملاً از کسب و کار خودتان غافل شده اید.

ارسال پیامک با دستگاه gsm

همچنین زمانی که شما قصد ارسال پیامک با دستگاه gsm را دارید بانک شماره را باید جداگانه تهیه کنید که این مساله هزینه بر می باشد، آسان ترین و کم هزینه ترین راه استفاده از پنل پیامک سیم کارتی است که پنل به صورت پیش فرض خط ارسال پیامک با سیم کارت را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به شماره هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده‌اند پیامک ارسال کنید.

موارد استفاده ارسال پیامک با شماره سیم کارت

در ارسال پیامک با خط سیم کارت محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید انواع پیامک های تبلیغاتی را با خط سیم کارت ارسال نمایید البته مدیر پیامک تابع قوانین جمهوری اسلامی بوده و تمامی پیامک های ارسالی از سمت کاربران مانیتور می شود.

  • برای موارد انتخاباتی
  • برای پیامک تبلیغاتی
  • برای اطلاع‌رسانی
  • برای ارسال بن تخفیف به مشتری

ارسال پیامک انبوه به بلک لیست با سیم کارت

اگر شما در محیطی فعالیت می کنید که تمام دوستان شما و اطرافیان شما از ارسال پیامک به بلک لیست استفاده می کنند می توانید با خرید نمایندگی سامانه پیامک از مدیر پیامک به مشتریان خود، پنل پیامک با قابلیت ارسال پیامک از سیم کارت واگذار نمایید و خطوط سیم کارت شرکت ما نیز به صورت رایگان روی پنل کاربر شما فعال است. دریافت نمایندگی پنل پیامک سیم کارت علاوه بر این که تعرفه ارسال پیامک با سیم کارت خودتان را کاهش دهید می توانید از شارژی که کاربران زیر مجموعه شما بابت ارسال پیامک پرداخت می‌کنند، درآمد داشته باشید.

حجم شماره های بلک لیست مخابراتی به شدت افزایش یافته است و این شماره ها امکان دریافت ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت را غیر فعال کرده اند بنابرین یک بازار بزرگ تقریبا ۷۰% را برای بازاریابی پیامکی از دست داده اید؛ ما برای شما راهکار جدیدی در نظر گرفته ایم.

بهترین روش ارسال پیامک انبوه با سیم کارت پیامک تبلیغاتی

شما میتوانید به صورت کاملا قانونی از طریق ارسال پیامک انبوه با سیم کارت پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. در این روش شما نیازی نیست که سیم کارت تهیه کنید شما تنها یک پنل پیامک با قابلیت عبور از بلک لیست تهیه می کنید و از سیم کارت های شرکت ما برای ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی استفاده می کنید.

با این راهکار شما می توانید به شماره های بلک لیست از طریق خط سیم کارت پیامک ارسال نمایید. لازم به ذکر است که ارسال پیامک با خط سیم کارت هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید روزانه به تعداد دلخواه پیامک انبوه ارسال نمایید.

 

با کد تخفیف offbulk از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

نمایندگی پیامک چیست؟

پنل نمایندگی ارسال اس ام اس راهی مطمئن برای کسب درآمد اینترنتی می‌باشد.

با دریافت پنل نمایندگی اس ام اس شما به صورت مجزا، امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود خواهید داشت.

شما بدون نیاز به مهارت خاصی تنها با در اختیار داشتن اینترنت میتوانید شروع به فعالیت نمایید مشتریان شما همه اقشار جامعه را شامل میشود و تقاضای بالای مشاغل مختلف برای تبلیغات پیامکی تضمینی برای درآمدزایی شما می‌باشد.

 

نمایندگی فروش پنل اس ام اس

مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید. موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش ۱۰ پنل در ماه در حدود ۱ میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

 

فروش سامانۀ نمایندگی

خود شما نیز می‌توانید اقدام به فروش سامانه‌های نمایندگی کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانۀ نمایندگی، نمایندگی ارسال پیامک انبوه بروی پایمک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت.

 

 

فروش خط اختصاصی

بخشی از درآمد شما از فروش خطوط اختصاصی خواهد بود. هر چقدر که شمارۀ فروخته شده رندتر باشد، سود شما نیز بیشتر خواهد بود. با فروش ۵ خط با سود متوسط ۱۰ تومان در روز سود ماهانه شما از فروش خطوط اختصاصی به ۳۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

 

 

 

پیامک‌های ارسالی

تعداد ارسالی‌های شما با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد. اگر کاربران شما در روز ۵۰ هزار پیامک ارسال کنند و هر پیامک ۲ تومان برای شما سود داشته باشید، درآمد روزانۀ شما از این طریق ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

 

نمایندگی اس ام اس بعنوان شغل پردرآمد

اکثر شغل های اینترنتی نیاز به سرمایه اولیه یا انجام خدمات و … دارند ولی نمایندگی پنل اس ام اس یکی از آسان‌ترین راه‌های کسب درامد از اینترنت و بسیار باصرفه می‌باشد، بطوریکه شما پس از آینکه نماینده ما شدید و پنل ریسلر نمایندگی در اختیارتان قرار گرفت بدون هیچ هزینه ای می‌توانید پنل کاربری پیامک به تعداد نامحدود ایجاد کرده و به قیمت دلخواه به کاربرانتان بفروشید و تمام هزینه ای که از کاربر برای پنل اخذ می‌کنید سود خالص شما خواهد بود. در واقع پنل نمایندگی اس ام اس مانند یک پنل مادر می‌باشد که رایگان و بیشمار پنل پیامک کاربری می‌توانید ایجاد کرده و ارائه کنید که عمده درامد نمایندگان پنل پیام کوتاه از فروش همین پنل پیامکی می‌باشد.

 

علاوه بر درامد حاصل از فروش پنل، نمایندگی فروش پیامک نمایندگان از اعتبار شارژی که کاربران زیرمجموعه شان خریداری میکنند نیز سود مابه‌التفاوت کسب خواهند کرد و همچنین اگر کاربرانشان خط اختصاصی خریداری کنند از این طریق نیز سود خواهند و همچنین میتوانند پنلهای کاربری را یکساله تعریف کنند و در سالهای بعدی با اخذ هزینه تمدید برای کاربر تمدید کنید

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل Digits

یکی از نقص های وردپرس و فروشگاه ووکامرس نبود قابلیت ثبت نام با موبایل است.امروزه که همه افراد گوشی موبایل هوشمند دارند میتوانند به آسانی با یک شماره موبایل ثبت نام کنند و با یک شماره موبایل وارد سایت شوند.با افزونه ثبت نام با موبایل کاربر فقط با یک شماره موبایل میتواند ثبت نام کند. حتی نیازی به ایجاد رمز عبور هم نیست و برای ثبت نام و لاگین از طریق رمز عبور یک بار مصرف میتوان ثبت نام کرد. سلام‌‌

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است که بسیاری از سایت های اطلاع رسانی و فروشگاهی با این سیستم ساخته می شود.و دغدغه اصلی مدیران فروشگاهی ووکامرس که بر پایه وردپرس نصب و راه اندازی می شود مرحله ورود و ثبت نام کاربر است. مرحله تایید ایمیل در ثبت نام و یا فراموشی رمز همیشه کاربران و صاحبان سایت ها را آزار می دهد.یکی از بهترین گزینه ها ثبت نام یا ورود با تایید شماره موبایل است که روز به روز در سایت های مدرن شاهد راه اندازی آن هستیم.

روش کلی این گزینه ارسال یک کد تایید به شماره موبایل کاربر است و کاربر با وارد کردن آن شماره هویت خود را به سایت اثبات می کند و سایت او را وارد بخش حساب کاربری اش می کند. بدون نیاز به یادآوری رمز عبور سایت.یکی از افزونه هایی که در ووکامرس وردپرس این کار را انجام می دهد افزونه دیجیتز می باشد.

این افزونه مجهز به درگاه پیامکی مدیر پیامک است و خریداران این افزونه می توانند با استفاده از یک پنل ارزان قیمت وب سرویس مدیر پیامک و با هزینه بسیار کم سیستم ورود به سایت بر پایه wordpress را به این سیستم مجهز کنند.

 

 

افزونه دیجیت برای ارسال کدفعال سازی

یکی از مشکلات وردپرس و فروشگاه‌ساز ووکامرس فیلد اجباری ایمیل در هنگام ثبت نام در سایت است، امروزه دیگر مثل گذشته مردم علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند و حتی خیلی از افراد ایمیل ندارند، ثبت نام در سایت را می توان به سادگی و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل و وارد کردن یک کدفعال سازی انجام داد.یکی از قابلیت‌های خوب در افزونه دیجیتس ، کاربر فقط با شماره موبایل می‌تواند در سایت وردپرسی ثبت نام کند، حتی نیازی به ایجاد رمز عبور نیست و برای لاگین مجدد می‌تواند از طریق رمز عبور یک بار مصرف پیامکی اقدام به لاگین نماید.

افزونه ثبت نام با موبایل Digits به‌ کاربر اجازه می‌دهد تا تنها با وارد کردن شمارۀ موبایل خود، وارد وب‌سایت شما شود. بررسی ایمیل دیگر ضروری نیست. فقط پیامک کافی‌ است. در این دنیای پر سرعت، هیچ‌کس وقت ندارد که با استفاده از ایمیل سنتی وارد سایت شما شود چون باید مراحل زیادی را طی کند تا وارد حساب ایمیل خود بشود، روی لینک تأیید کلیک کند و ایمیل را تأیید کند. حتی اگر کاربر همۀ این موارد را انجام دهد، باید رمز دسترسی به حساب خود را نیز به‌یاد بیاورد. اگر رمز عبور را فراموش کرده باشد، بار دیگر باید همۀ مراحل ورود به حساب را طی کند. فقط به‌خاطر همین نکته‌ها، وب‌سایت‌ها امروزه کاربران خود را از دست می‌دهند زیرا هیچ‌کس وقت انجام این کارها را ندارد.

 

امکانات افزونه ثبت نام با اس ام اس موبایل Digits

ثبت‌نام با شماره تلفن همراه

به کاربران خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا محبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند.

ورود به حساب کاربری بدون‌ نیاز به رمز عبور

در عصر اینترنت، هیچ کاربری نمی‌تواند همۀ رمزهای عبور که برای وب‌سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را در یاد نگه دارد. ورود به حساب کاربری را بدون نیاز به رمز عبور، امکان‌پذیر سازید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف افزونه پیامک دیجیتس که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید.

ورود به حساب کاربری بدون نیاز به ایمیل

به کاربر خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید.

هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی

کاربران قدیمی سایت که با ایمیل وارد ناحیه کاربری میشوند میتوانند: از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودشان را وارد کنند. موقع ذخیره کد تایید ارسال میشود و از کاربر نوشتن کد تایید درخواست میشود که کاربر بعد از دریافت کد بر روی موبایلش میتواند کد تایید را در جای مشخص شده وارد کرده و ذخیره کند. از آن پس میتواند با شماره موبایل وارد سایت شود.

افزودن فیلد دلخواه

افزودن هر نوع فیلد دلخواه متن – شماره – کشویی – رادیوباکس – چک باکس و…

 بالا بردن امنیت سایت

افزونه ورود و عضویت با موبایل وردپرس با شماره موبایل واقعی انجام میشود و امنیت سایت بالا میرود ،از عضویت رباتها و اکانت های فیک جلوگیری میشود.

 

سایر امکانات افزونه ثبت نام با پیامک موبایل

  • عضویت با شماره موبایل
  • ارسال رمز عبور در موقع فراموشی رمز عبور
  • ورود با رمز
  • ورود با کد تایید پیامکی
  • تعیین زمان برای ارسال مجدد کد تایید
  • تغییر شماره موبایل توسط کاربر
  • قابلیت شخصی سازی پیام ارسالی به موبایل کاربران
  • پنل اس ام اس برای دیجیتس
  • ایجاد مشتری در فاکتور ووکامرس
  • کاملا فارسی سازی شده
  • ریست رمز ورود با ارسال کد تایید پیامکی
  • ثبت نام با پسورد و لاگین با پسورد و یا پیامک کد تایید
  • ورود به سیستم بدون رمز عبور
  • ورود به سیستم بدون ایمیل
  • فعال و غیرفعالسازی ایمیل در ثبت نام و لاگین
  • فعال و غیرفعالسازی پسورد در ثبت نام و لاگین
  • مسیردهی لاگین و ثبت نام
  • پشتیبانی کامل از woocommerce
  • پشتیبانی کامل از buddypress
  • پشتیبانی کامل از membership pro
  • پشتیبانی کامل از Ultimate Member
  • پشتیبانی کامل از Dokan
  • محدودیت ثبت نام برای یک کشور و یا تمامی کشورها
  • انتخاب کشور دیفالت
  • پشتیبانی از پنل های مختلف پیامکی

معایب نسخه رایگان افزونه digits

  • پشتیبانی ندارد
  • آپدیت های آن منظم نیست
  • مجبورید از سامانه پیامک دلخواه خود استفاده نکنید

مزایای نسخه پولی افزونه اورجینال digits

  • بروزرسانی سریع و بهتر
  • سازگاری با افزونه های دیگر
  • پشتیبانی دائمی در ژاکت
  • امکان استفاده از مدیر پیامک در دیجیتس
  • امکان اتصال خط خدماتی مدیر پیامک به افزونه
  • افزونه اورجینال دیجیتس

با کد تخفیف digits میتوانید پنل اس ام اس از مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی تهیه نمایید. مدیر پیامک ارسال سریع و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می دهد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

قطعا همه شما دوست دارید یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی بسیار عالی راه اندازی کنید… اما، هیچ چیز درباره برنامه نویسی و طراحی وب سایت نمی دانید. اصلا جای نگرانی نیست. شما در آموزش قدم به قدم وردپرس هیچ نیازی به هیچ پیش نیازی ندارید لازم نیست برنامه نویسی بلد باشید عالی ترین و حرفه ای ترین وب سایت را بدون برنامه نویسی در کمتر از ۳ ساعت طراحی کنید.

 

 پس از پایان دوره ” آموزش کامل وردپرس ” انتظار می رود:

 

 بدون دانش برنامه نویسی یک وب سایت را کاملا روی اینترنت راه اندازی کنید.خودتان شخصا هاست و دامنه بخرید و وب سایت خود را روی اینترنت بارگذاری کنید.بطوریکه میتوانید صفر تا صد یک وب سایت را طراحی و پیاده سازی کنید و تمام اینکارها کمتر از ۱ ساعت می باشد.حتی میتوانید وب سایت هایی راحی کنید که بسیار حرفه ای بوده و بعنوان یک وب مستر فعالیت خود را آغاز کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید و برای شرکت ها و اشخاص مختلف با وردپرس وب سایت راه اندازی کنید.

 

 ” دوره آموزش وردپرس به زبان ساده ” برای چه کسانی مفید است؟

 

شاید خیلی از شماها اولین بار است که می خواهید وردپرس را یاد بگیرید و یا شاید مدیر یک شرکت هستید و می خواهید خودتون شرکت و سایتتون رو به همه معرفی کنید و یا شاید شما یک فروشنده هستید و می خواهید محصولاتتون رو از طریق نت به فروش برسانید و یا یک وب مستری هستید که قبلا با cms های دیگه کار کردید و می خواهید با وردپرس شروع کنید و یا می خواهید طراح سایت باشید و با شرکت ها و مراکز کار و طراحی سایت کنید … ما قطعا و حتما به شما خواهیم گفت که وردپرس رو یاد بگیرید و کسب و کار خودتون رو رونق بدید و حرفه ای عمل کنید .

 

 

وردپرس چیست؟ فیلم آموزش وردپرس

 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی هر نوع وب سایتی را راه اندازی کنید برای مثال سایت شخصی، سایت وبلاگی سایت خدماتی سایت شرکتی، سایت فیلم و سایت موزیک، سایت تفریحی، سایت فروشگاهی و … بسازید.

 

وردپرس توسط زبان بسیار محبوب php نوشته شده و از قدرت MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند.

 

پکیج آموزش وردپرس یکی از محبوب ترین ها و انعطاف پذیر ترین ها در بین CMS هاست و از زبان فارسی پشتیبانی میکند.

 

با استفاده از وردپرس میتوانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یک وب سایت راه اندازی کنید.

 

بیشتر بدانید… اما از حقیقت تعجب نـــــکنــــــید:

 

اگر از یک برنامه نویس بخواهیم برای ما یک سایت طراحی کند، در صورتی که بخواهد از صفر کدنویسی کند حداقل ۲ ماه تا ۶ ماه زمان میخواهد تا طراحی و کدنویسی معلوم شده را پیاده سازی کند. علاوه بر این هزینه بسیار بالای بین ۴ میلیون تا ۱۵ میلیون تومانی را طلب میکنند که البته دستمزدشان و حقشان است و زحمت بسیار زدی برای کدنویسی کشیده می شود اما ما با استفاده از وردپرس میتوانیم بدون دانش برنامه نویسی و بدون اینکه یک کد خط بنویسیم سایتی قدرتمند و حرفه ای طراحی کنیم و این پکیج آموزشی از صفر تا صد وردپرس را بصورت دوره ویدیو آموزش وردپرس به شما عزیزان که ممکن است هیچ چیز در مورد وردپرس ندانید و هیچ پیش زمینه ای نداشته باشید آموزش وردپرس می دهیم.

 

 

 

آیا میدانستید دوره “آموزش ویدیویی وردپرس” پشتیبانی پس از خرید دارد و اگر به هر مشکلی پیرامون این دوره آموزشی برخورد کردید میتوانید از داخل پنل کاربری بخش تیکت ها پرسش خود را مظرح کنید و در کمترین زمان ممکن از پشتیبان رایگان پس از خرید استفاده کنید.

 

ما در این دوره بصورت کامل و جامع آموزش وردپرس می دهیم و هیچ نکته ای نمی ماند که شما ندانید و از آن بی اطلاع باشید حتی در این آموزش ویدیویی وردپرس پشتیبانی پس از خرید دارید و از پنل کاربری میتوانید سوالات خود را مطرح کنید.

 

 

 

نمونه سایت هایی که با وردپرس راه اندازی گردیده:

 

 

و بسیاری از وب سایت های دیگر که در ایران بیش از ۷۵ درصد آنها با وردپرس طراحی شده اند

 

خرید و دانلود فوری به قیمت ۴۸.۰۰۰ تومان

 

سرفصل های دوره ” آموزش ویدیویی وردپرس ” :

 

  • توضیحات کاملی در مورد دوره آموزشی
  • چشم انداز دوره آموزشی
  • هاست و دامنه چیست؟
  • چگونه یک هاست خوب تهیه کنیم؟
  • Cpanel و directadmin چیست؟
  • چگونه بدون پرداخت هزینه وردپرس را تست کنیم؟
  •  نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین
  •  نصب وردپرس روی هاست سی پنل
  • نصب وردپرس روی هاست رایگان
  • نصب وردپرس روی لوکال هاست Wampserver
  • نصب وردپرس روی لوکال هاست Xampp
  •  آشنایی کامل با پیشخوان و پنل مدیریت:
  • پیشخوان
  • بروزرسانی ها
  • نوشته ها
  • رسانه ها
  • برگه ها
  • دیدگاه ها
  • نمایش
  • افزونه ها
  • کاربران
  • ابزارها
  • تنظیمات
  • رفع خطاهای احتمالی در هنگام نصب افزونه
  • نصب دستی افزونه و قالب
  • افزایش آپلود فایل در زمپ
  • ایجاد صفحه درباره ما و صفحه تماس با ما
  • ایجاد نوشته جدید جهت افزودن پست جدید یا مطلب جدید
  • معرفی افزونه Ckeditor
  • ویرایش نوشته ها
  • افزودن فیلم و عکس به مطالب
  • نحوه نصب قالب
  • نحوه فروش فایل در اینترنت
  • معرفی ابزارک ها
  • سفارشی سازی قالب
  • انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاست
  • نصب وردپرس روی هاست سی پنل
  • پیکربندی تنظیمات وردپرس
  • آموزش فارسی وردپرس
  • مدیریت دیدگاه ها
  • مدیریت کاربران
  • روش دوم نصب پلاگین و افزونه از هاست
  • روش های ارتقا حجم آپلود فایل از وردپرس
  • معرفی ۲ روش بک آپ گیری از سایت

 

نحوه راه اندازی سایت فروش فایل قطعا شما هم فایل هایی دارید که ارزشمند هستند و دوست دارید آنها را بفروشید، ممکن است پروژه دانشگاهی یا جزوه باشد، برنامه یا فایل صوتی باشد یا حتی فیلم آموزشی یا کتاب الکترونیکی به هر حال یکی از پر درآمد ترین روش های کسب و کار اینترنتی فروش فایل است. گاهی سایت هایی ادعا می کنند که به شما فروشگاه ساز رایگان می دهند اما با کمی تحقیق متوجه می شوید محدودیت هایی داشته و اصلا فروش خوبی محصولات شما ندارد چون تحت یک سیستم مدیریت محتوا اختصاصی فعالیت می کنید و نمی تواندی آزادانه مانور بدهید.حتی نمی توانید تا رسیدن مبلغ فروش به سقف مورد نظر درخواست واریز بزنید محدودیت هایی در آپلود فایل ها دارید. اما نگران نباشید راحت کسب درآمد می کنید اگر همین حالا دوره آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس را تماشا کنید.

 

اگر مدرس یا دانشجو هستید یا فایلی برای فروش دارید با کمترین هزینه ممکن درآمد ماهیانه بیش از ۲ میلیون تومان خواهید داشت. همین حالا فروشگاه فایل خودتو راه اندازی بکن. چرا قسمت های رایگان را از پایین این مطلب تماشا نمی کنید؟؟؟!!!

اموزش ساخت فروشگاه فایل

پس از پایان دوره آموزش طراحی وب سایت فروش فایل می توانید:

 

۱- وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید

 

۲- فروشگاه فایل خود را طراحی کنید

 

۳- وب سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید

 

۴- فروشگاه فایل خود را به درگاه پرداخت متصل کنید

 

۵- در کمتر از ۲ ساعت وب سایت فروشگاهی خود را پیاده سازی کنید

 

 

 

نحوه فروش فایل این دوره آموزشی از صفر تا صد آموزش راه اندازی و طراحی فروشگاه فایل را به شما آموزش می دهد. دوره آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس در ۱۳ قسمت تدریس شده و بصورت کاملا پروژه محور پس از پایان این دوره آموزشی میتوانید یک فروشگاه فایل بسیار عالی را راه اندازی و مدیریت کنید و در کمتر از ۲ ساعت شروع به فروش محصولات دانلودی خود کنید.

 

طراحی فروشگاه فایل با وردپرس وردپرس کمک

 

می دانید که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا ی رایگان است. این سیستم بسیار قدرتمند است و هرکس با هر دانشی که دارد بدون دانش برنامه نویسی و کاملا راحت می توانید اقدام به راه اندازی وب سایت و فروش محصولات دانلودی خود کند.

 

پیش نیاز این دوره آموزشی پیشنهاد می شود دوره آموزش طراحی وب سایت بدون دانش برنامه نویسی یا همان آموزش ویدیویی وردپرس تماشا شود. اما بدون تماشای این دوره آموزشی هم می توانید فقط با تماشای دوره آموزش طراحی فروشگاه فایل با وردپرس هم هر آنچه برای مدیریت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نیاز دارید یاد بگیرید و همین دوره آموزشی نیز کافی می باشد هرچند پیشنهاد می کنیم دوره آموزش وردپرس را نیز تماشا کنید.

 

آموزش گام به گام و پروژه محور طراحی فروشگاه فایل با وردپرس متخصص وردپرس

 

این آموزش به نحوی طراحی فروشگاه فایل با وردپرس را آموزش می دهد که هرشخصی بدون حتی ذره ای آشنایی با فروشگاه اینترنتی با موارد و مسائل آشنا می شود و به سادگی و کاملا پروژه محور و گام به گام همراه با نمونه و مثال عملی می آموزید که چگونه وب سایت خود را طراحی کنید.

 

پس از پایان این دوره آموزشی ما به این فروشگاه اینترنتی فروش فایل را طراحی و راه اندازی کردیم:

 

مشاهده پروژه نهایی این دوره آموزشی

 

همانطور که در لینک بالا مشاهده کردید شما نیز به راحتی می توانید دقیقا مثل نمونه ای که در بالا دیدید وب سایت فروشگاه فایل خود را با وردپرس طراحی کنید.

 

حتی می توانید بسته آسان نصبی قالب ای دیجیتال را نیز جداگانه از اینجا دانلود کنید. حتی قالب EDigital را رایگان دانلود کنید.

آموزش ویدیویی ساخت فروشگاه فایل

معرفی افزونه ایزی دیجیتال دانلود EDD (Easy Digital Download):

 

افزونه وردپرس بی نظیر و عالی برای فروش فایل به ازای پرداخت میباشد و چگونه در اینترنت فایل بفروشیم؟ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش فایل های مجازی(فایل های دانلودی) خود از افزونه فوق استفاده کنند. افزونه ایزی دیجیتال دانلود یک افزونه کاملا فارسی و با پشتیبانی از واحد ارزی کشورمان(ریال – تومان) می باشد همچنین درگاه های زیادی برای این افزونه طراحی شده است برای مثال ملت,سامان,ملی , پی و نکست پی و… که می توان به آسانی از این درگاه ها استفاده کرد.

 

سرفصل های دوره آموزش فروشگاه فایل ویدیویی طراحی فروشگاه فایل با وردپرس:

 

  • مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مزایای راه اندازی فروشگاه فایل
  • گام های اساسی برای راه اندازی فروشگاه فایل
  • معرفی کامل افزونه ایزی دیجیتال دانلود
  • نصب وردپرس و نصب و معرفی قالب مخصوص فروشگاه فایل
  • آموزش کار با افزونه ایزی دیجیتال دانلود
  • طراحی صفحه نخست شکیل و تنظیم قالب
  • چیدمان صفحه نخست
  • تنظیم اسلایدر حرفه ای
  • نحوه افزودن نوشته
  • نحوه افزودن محصول
  • چیدمان منو و برگه ها
  • سفارشی سازی قالب
  • انتقال سایت از لوکال هاست به هاست سی پنل
  • پیکربندی و تنظیمات افزونه ایزی دیجیتال دانلود
  • معرفی درگاه های پرداخت
  • نحوه اخذ درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال سایت به درگاه پرداخت
  • طراحی فروشگاه فایل

 

اگر شما هم دوست دارید بعد از راه اندازی یا طراحی وب سایت خود شروع به کسب و کار اینترنتی کنید ولی نمیدانید از کجا شروع کنید این دوره آموزشی طراحی و تولید شده تا شما را به سمت مدیریت یک وب سایت با تمام جزئیات راهی کنید. بسیاری از افراد دوست دارند مثل کسب و کار های بزرگ اینترنتی مثل دیجی کالا، ۵۰۴۰، تخفیفان، باباعلی و… باشند ولی هیچکدام میسر نمیشود مگر بدانید باید چگونه وب سایت را مدیریت بکنید.مدیریت وب سایت صــرفـــا فـــقـــط کار کردن با وب سایت نـــــیــــســــت.

دنبال نقشه وب سایت هستید؟ پس دوره آموزش ویدیو آموزش سایت اصول مدیریت وب سایت برای وب مستر شدن را تماشا کنید.

پس از پایان دوره ” آموزش ویدیویی اصول مدیریت وب سایت برای وب مستر شدن” انتظار می رود: 

  • با مفهوم استراتژی آشنا شوید
  • برنامه توسعه وب سایت را بچینید
  • با سئو و بازاریابی اینترنتی آشنا باشید
  • تکنیک های مدیریت وب سایت را بدانید
  • از اهداف وب سایت آگاه باشید
  • وظایف یک وب مستر را کاملا درک کرده باشید

 دوره ” آموزش ویدیویی اصول مدیریت وب سایت برای وب مستر شدن” برای چه کسانی مناسب است؟

  • کلیه مدیران وب سایت ها
  • کلیه دانشجویان و فعالان حوزه وب سایت
  • تمام صاحبان کسب و کار های نو پای اینترنتی
  • تمام افرادی که دوست دارند با مدیریت وب سایت به خوبی آشنا شوند
  • تمام مدیران وب سایت ها
  • تمام افرادی که دنبال نقشه راه برای بیرون آمدن از سر درگمی کسب و کار اینترنتی هستند
  • تمام افرادی که میخواهند به سمت راه اندازی وب سایت بروند
  • تمام کسانی هم اکنون وب سایت دارند اما نمی دانند برای رشد آن چگونه عمل کنند

چرا دوره آموزش مهارتهای مدیریت سایت برای وب مستر شدن را ببینیم؟ چه کاربردی دارد؟

موضوع از آنجایی شروع شد که طی درخواست های پشتیبانی مکرر و گفت و گوهایی که با کاربران داشتیم متوجه شدیم یک نیاز شدید و اساسی احساس می شود. همه فقط جنبه فنی وب سایت را می دیدند مثل فردی که مغازه ای دایر می کند و بهترین اجناس را در آن می گذارد و منتظر فروش است، دریغ از اینکه دکان داری خود فن و فنونی دارد و باید تجربه هایی کسب کرد و بدون هیچ تجربه ای نمیتوانیم با گذشت زمان تحمل شاید ضرر را داشته باشیم. برای همین ما در این دوره آموزشی مدیریت وب سایت را آموزش می دهیم. با مفاهیم و سرنخ های اصلی که یک مدیر وب سایت باید بداند و دنبال کند آشنا می شوید. ما در این دوره آموزشی یک فرد را که قصد راه اندازی وب سایت دارد یا هم اکنون وب سایت خود را راه اندازی کرده اما نمیداند گام بعدی باید چکار کند را تبدیل به وب مستر می کنیم. ما آموزش وب مستری می دهیم.

وب مستر کیست؟ به طور کلی به مدیر یا مسئول ارشد مدیریت محتوای سایت وبمستر می‌گویند . فردی که مسئول طراحی ، توسعه ، بازاریابی و نگهداری وب سایت است ، به همین دلیل می‌توان گفت که وبمستر بودن یک شغل است. یک وبمستر با تمام فوت و فن مدیریت و نگهداری وب سایت آشناست و برنامه ریزی دقیقی برای توسعه وب سایت و کاردانی برای نگهداری وب سایت است که کاملا با اصول مدیریتی وب سایت آشناست . چگونه وب سایت خود را مدیریت کنیم

وظایف وب مستر چیست؟ حیطه‌ی وظایف وبمستر بسیار وسیع و متنوع می‌باشد به طوری که به نسبت هدف وب سایت ممکن است در حیطه‌ی فعالیت وب مستر تغییراتی ایجاد شود . به عنوان نمونه از مدیریت محتوای سایت تا مدیریت کامپیوتر سرور و یا هر دوی اینها ممکن است جزئی از وظایف وبمسترها باشد

قسمت اول: ۱۰ دقیقه | موضوع: چشم انداز دوره آموزشی | [این قسمت را رایگان مشاهده و دانلود کنید]

قسمت دوم: ۱۵ دقیقه | موضوع: چگونه یک وب سایت موفق می شود؟ | [این قسمت را رایگان مشاهده و دانلود کنید]

قسمت سوم: ۲۰ دقیقه | موضوع: استراتژی چیست؟

قسمت چهارم: ۵ دقیقه | موضوع: اهمیت بلاگ نویسی

قسمت پنجم: ۵ دقیقه | موضوع: سئو

قسمت ششم: ۱۰ دقیقه | موضوع: بازاریابی

قسمت هفتم: ۱۰ دقیقه| موضوع: سیستم مدیریت محتوا

قسمت هشتم: ۱۵ دقیقه| موضوع: وظایف وب مستر

قسمت نهم: ۱۶ دقیقه| موضوع: وظایف وب مستر(فروش و بازاریابی)

قسمت دهم: ۱۶ دقیقه| موضوع: وظایف وب مستر(جذب

قسمت یازدهم: ۱۰ دقیقه| موضوع: وظایف وب مستر(وب سایت پرستیژ)

قسمت دوازدهم: ۱۳ دقیقه | موضوع: وظایف وب مستر(حفاظت)

قسمت سیزدهم: ۷ دقیقه| موضوع: وظایف وب مستر(برنامه توسعه پایدار)

 

ویژگی های دوره آموزش مدیریت سایت برای وب مستر شدن:

  • موفقیت یک وب سایت کاملا به مدیریت آن بر میگردد و دانش وب مستر تضمین کننده آن است.
  • مدیریت سایت یک تخصص حرفه ای و پر درآمد در دنیاست.
  • این دوره به وب مستر کمک میکند تا فروش و بازدید خود را ارتقا بدهد.
  • ما همیشه الگوهای خوبی داریم، اما آنها چیزهایی میدانند که ما نمیدانیم، در این دوره تکنیک ها را می آموزید.
  • شرح وظایف وب مستر و کارهایی که در اصول مدیریت وب سایت باید انجام بدهد و بخش هایی که باید رسیدگی کند
  • دانستنی های مهمی که برای ارتقا کسب و کار اینترنتی باید بدانید.

ووکامرس چیست؟ ووکامرس نام یک افزونه در خانواده وردپرس است. با نصب این افزونه به سیستم مدیریت محتوا وردپرس قابلیت فروش فایل (محصول دیجیتال) و فروش پستی (محصول فیزیکی) فراهم می شود. در واقع افزونه ووکامرس قابلیت فروشگاهی را به یک سایت وردپرسی اضافه می‌کند.

آیا می دانستید با دوره فیلم آموزش ووکامرس می توانید صاحب یک فروشگاه حرفه ای و عالی شوید؟آیا می دانستید بسیاری از وب سایت های ایرانی با ووکامرس فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اند؟آیا می دانید که با دوره آموزش تصویری ووکامرس در کمتر از ۲ ساعت فروشگاه خود را راه اندازی می کنید؟

آموزش ووکامرس چه کمکی به ما می کند؟

ووکامرس یک فروشگاه ساز است. فروشگاه ساز ووکامرس باعث می شوند به صورت کاملا رایگان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنیم و اگر نیاز به هر ابزار یا پلاگینی داشته باشیم در مخزن وردپرس و یا سایت تیک تم می توانیم افزونه وردپرس و قالب وردپرس برای ووکامرس پیدا کنیم. بسیاری از این قالب های وردپرس و افزونه های وردپرس رایگان هستند. ووکامرس یک افزونه خارجی است، اما توسط تیم ووکامرس پارسی کاملا فارسی سازی شده و ابزار های پرداخت آنلاین و حمل و نقل پستی ایران و استان ها و شهر های ایران به آن اضافه شده است.

با دیدن فیلم های دوره آموزش ویدیویی ووکامرس کاملا مسلط می شود و می توانید به تنهایی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی و مدیریت کنید. با استفاده از این دوره آموزشی خواهید دید در کـــمـــتر از ۶ دقـــیقـــه فروشگاه اینترنتی شما حاضر و آماده بهربرداری می باشد.

 شما در این دوره آموزشی با راه اندازی فروشگاه اینترنتی(دانلودی[فروش فایل] و پستی) آشنا می شوید. 

اموزش ویدیویی ووکامرس فارسی

هم اکنون بیش از ۸۰۰۰ فروشگاه اینترنتی با ووکامرس و قالب فروشگاهی ووکامرس در ایران راه اندازی شده است و بین دیگر سیستم های مدیریت محتوا جز محبوب ترین و پر استفاده ترین فروشگاه ساز بود است. اگر دوست دارید نمونه هایی از فروشگاه های راه اندازی شده با ووکامرس را مشاهده کنید همین حالا به دسته بندی قالب وردپرس در تیک تم بخش قالب فروشگاهی وردپرس مراجعه کنید، اکثر قالب هایی که در این بخش وجود دارد دارای پیش نمایش آنلاین فارسی و انگلیسی هستند. تمام این سایت ها با فروشگاه ساز ووکامرس راه اندازی شده اند.

دوره آموزش قدم به قدم ووکامرس مناسب چه افرادی می باشد؟

کلیه افرادی که فایل های ارزشمندی برای فروش دارند مثل پایان نامه، مقاله، کتاب الکترونیکی، پوسته، فیلم آموزشی، فایل صوتی و… کلیه افرادی که قصد دارند در منزل کسب و کاری برای خود ایجاد کنند

  • کلیه افرادی که قصد فروش کالای فیزیکی، مثل: لباس، موبایل، لوازم جانبی، کفش و مواد خوراکی و در کل هرچیزی که قابل ارسال باشد
  • کلیه افرادی که هم اکنون فروشگاهی در مکانی دارند اما قصد توسعه کسب و کارشان را دارند و می خواهند کالای خود را به سراسر کشور عرضه کنند
  • کلیه افرادی که می خواهند در کسب و کار اینترنتی وارد شوند

 

چرا این دوره ویدیو آموزش ووکامرس متمایز از دیگر دوره های آموزشی است؟

  • ارائه تئوری و عملی از صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی بصورت پروژه محور
  • آموزش قدم به قدم و کاملا مفهومی برای تمام سنین
  • پشتیبانی پس از فروش و پاسخ به سوالات کاربران از طریق پنل کاربری بخش تیکت پشتیبانی
  • آپدیت های بعدی این دوره آموزشی بصورت رایگان در اختیار کاربران قبلی قرار می گیرد.

 

ساخت فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

آموزش تصویری ووکامرس یکی از کامل ترین دوره های آموزشی مهندس پیمان بندی می باشد. این دوره توسط ایشان پشتیبانی و بروز رسانی می شود. بدان معنا که پس از خرید دوره آموزش ویدیو ووکامرس می توانید در پنل کاربری لاگین کنید، سپس در بخش ارسال تیکت پشتیبانی وارد شوید دوره آموزشی خریداری شده را انتخاب کنید و سپس سوال خود را مطرح کنید. همواره تلاش می کنیم در کمتر از نیم ساعت تا ۲۴ ساعت به سوالات و مشکلات شما عزیزان رسیدگی کنیم.

دوره آموزش تصویری ووکامرس بروزرسانی می شود و کاربرانی که قبلا این دوره را خریداری کرده اند بصورت رایگان آپدیت های بعدی را می توانند از پنل کاربری دریافت کنند. توجه: پس از خرید کد تخفیف ۱۷ درصدی برای خرید های بعدی تقدیم می شود و می توانید در خرید های بعدی استفاده کنید.

توضیحات خرید محصول

این محصول به صورت دانلودی می باشد و شما بعد از پرداخت فورا به محصول دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید اقدام به دانلود ویدیو کنید.

تعداد قسمت ها: ۱۸ قسمت

سطح آموزش: مقدماتی و پیشرفته

حجم ویدیو : ۳۸۰ مگابایت

پشتیبانی پس از خرید: دارد

ارائه گواهی نامه اس اس ال

چرا داشتن ssl در سایت شما برای گوگل اهمیت زیادی دارد؟

گوگل یک بیزینس است. در صورتی که نتایج نمایش داده شده به کاربران صحیح و قابل اعتماد نباشد گوگلی هم زنده نمی ماند بنابرین وبسایت شما به اندازه کافی باید امن و مورد تایید باشد.

وبسایت هایی که با https و سبز رنگ نمایش داده می شوند یک امتیاز مثبت در سئو دارند و می توانند به درجات بالاتری دست پیدا کنند. این امکان توسط گروه تیک تم ایجاد شده است که بتوانید با خیال راحت گواهینامه SSL تهیه و خرید اس اس ال روی سایت شما توسط متخصصین ما نصب شود.

خرید گواهی ssl پروسه نصب SSL علاوه بر سئو چه مزایایی دارد؟

دریافت نماد دو ستاره نیازمند داشتن SSL می باشد خرید ssl که پس از انجام این پروژه می توانید درخواست آن را در سایت نماد اعتماد الکترونیک ثبت نمایید.

 

گروه تیک تم با بیش از ۵ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات وردپرسی قدیمی ترین مجموعه پشتیبانی وردپرس در ایران می باشد، حال با ایجاد بخش پشتیبان وردپرس قصد داریم خدمات سریع پشتیبانی وب سایت را به شما عزیزان ارائه بدهیم.

نگران وب سایت وردپرسی خود نباشید. رفع مشکلات وردپرس ما قادریم مشکلات شما را در سریعترین زمان ممکن در ۲۴ ساعت شبانه روز حل کنیم. برای اطمینان از عملکرد ما فایل صوتی نظرات مشتریان را در زیر صفحه بشنوید

 

نگران خرابی و مشکلات وب سایت وردپرسی خود نباشید!

 

مأموریت ما، پشتیبانی از وب سایت شماست

 

 

پیگیری و رفع ایراد وب سایت خود را به ما بسپارید

 

اگر دانش، اطلاعات و تجربه کافی ندارید نگران نباشید. تیک تم همراه شماست

شما در این صفحه میتوانید پلن پشتیبانی تهیه کنید و تمام مشکلات و خواسته های خود را به متخصصین متبحر کارشناس وردپرس تیک تم بسپارید.

ما ۷ روز هفته در ۲۴ ساعت شبانه روز به درخواست های مشتریان عزیز رسیدگی و همیشه برای خدمت رسانی آنلاین هستیم. تیم پشتیبانی فنی ۷/۲۴ در دسترس شماست.

پشتیبان وردپرس چیست؟

شما در صفحه پشتیبان وردپرس تیک تم قرار دارد. اینجا یک وب سایت است که چند سال در زمینه وردپرس فعالیت می کند و شما میتوانید پلن پشتیبانی مطابق نیاز خود تهیه کنید و داخل حساب کاربری بخش پشتیبانی مشکل و یا درخواست خود را مطرح نمایید.

در کمتر از دو ساعت به درخواست و مشکل شما رسیدگی و پاسخ ارسال می شود.

شما میتوانید بصورت پیامکی و یا با ایمیل در جریان مراحل رسیدگی به درخواست خود قرار بگیرید همچنین اگر نیاز به راهنمایی یا مشاوره داشتید با ما تماس بگیرید.

پشتیبانی وردپرس تیک تم ۹ صبح تا ۹ شب به تماس های تلفنی پاسخ می دهد و در ۲۴ ساعت شبانه روز بصورت تیکت در حساب کاربری به درخواست های مشتریان رسیدگی می کند.

تضمین انجام خدمات موردنیاز شما در سریعترین زمان ممکن

شرکت خدمات وردپرس ما مدعی هستیم سریعترین وبسایت ایرانی در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی هستیم و برای اثبات این ادعا، تضمین می کنیم که اگر اجرای خدمات بیشتر از زمان گفته شده از سمت ما طول بکشد، آن خدمات برای شما ۱۰۰% رایگان خواهد بود.

ما همواره توانستیم تمام مشکلاتی که بهترین طراحان سایت هم نتوانستند حل کنند را حل کنیم. سایت هایی را تعمیر کرده ایم که پر از ویروس بوده اند و مدام ریدایرکت به سایت های دیگر می شدند.

ارور های متعددی را رفع کردیم و سایت های قدیمی را از نو بازطراحی کردیم. این تیم جوان همواره به درخواست های تمام مشتریان فورا رسیدگی میکند. همچنین میتوانید فایل صوتی نظرات مشتریان را در ادامه گوش کنید تا درک بهتری از تیم تیک تم داشته باشید.

ما تضمین بازگشت وجه داریم. در صورتی که نتوانیم به درخواست مشتری رسیدگی کنیم وجه ایشان را عودت می دهیم.

اگر شما هم می خواهید به سبک دیوار و یا شیپور میلیونر شوید ما به شما قالب مشابه دیوار را پیشنهاد می کنیم. قالب چارسوق یک قالب کاملا مشابه قالب دیوار و شیپور است که می تواند برای راه اندازی یک سایت و اپلیکیشن زیبا به شما کمک کند و باعث رونق در کسب و کار شما شود. آماده اید تا استارت آپ خود را راه اندازی کنید؟ پس با قالب چارسوق شروع کنید.

چرا باید یک سایت آگهی داشته باشم ؟

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که محصول و یا خدماتی برای عرضه دارند و یا این که به دنبال خدمات و محصولاتی می گردند. پس یک وبسایت آگهی می تواند به راحتی این افراد را به یکدیگر برساند. یک سایت آگهی جدا از آن که مخاطبین بسیار زیادی دارد، نسبت به سایت های دیگر یک سرمایه گذاری زود بازده بوده و حتی زمان زیادی برای مدیریت آن نیاز ندارد و می تواند به عنوان کار اول و یا حتی دوم و یا سوم شما یک منبع درآمد پر سود و کم ریسک باشد. مطمئنا شما هم مثل ما از ظاهر یکنواخت سایت های آگهی و نیازمندی موجود درایران خسته شده اید و به دنبال یک وبسایت حرفه ای تر با پشتیانی معتبر و قیمتی مناسب می گردید. با استفاده از قالب چارسوق می توانید به راحتی یک سایت و اپلیکیشن آگهی و نیازمندی راه اندازی کنید.

  • قالب چارسوق بدون استفاده از هیچ گونه پلاگینی قابل راه اندازی است و تنها چیزی که نیاز دارید نصب وردپرس + ووکامرس است.
  • قالب و اپلیکیشن سازگار با تمام درگاه‌های پرداخت موجود (سازگار با ووکامرس).

امکانات و ویژگی های قالب نیازمندی ها وردپرس

  • امکان ارسال آگهی در دسته بندی دلخواه
  • امکان مشخص کردن آگهی ویژه
  • امکان مشخص کردن تاریخ انقضا برای آگهی ها
  • عضویت اختصاصی از طریق ایمیل و نام کاربری، همچنین از طریق ارسال پیامک (جدید)
  • امکان مشخص کردن هزینه ارسال آگهی بر روی دسته بندی دلخواه (جدید)
  • امکان مشخص کردن هزینه آگهی ویژه (جدید)
  • امکان مشخص کردن هزینه نردبان کردن آگهی (جدید)
  • امکان ثبت گزارش مشکل آگهی توسط کاربر (جدید)
  • آمار بازدید آگهی (در پوستر و صفحه‌های داخلی) (جدید)
  • آمار بازدید وبلاگ (در پوستر و صفحه‌های داخلی) (جدید)
  • اضافه کردن آگهی به لیست علاقه مندی
  • درج ابزارک در سایدبار و محتوای آگهی ها
  • امکان اضافه کردن شهر و محله دلخواه خود
  • امکان مشخص کردن شهر مورد نظر توسط کاربر
  • استفاده از کاستومایزر وردپرس جهت تنظیمات قالب (تغییرات خود را در لحظه مشاهده کنید)
  • امکان تعریف فیلد‌های متفاوت برای هر دسته بندی از انواع مختلف ( text box ، textarea ، radio و…)
  • امکان نمایش اطلاعات تماس مخصوص اعضای سایت
  • امکان تغییر رنگ قالب و تصاویر پس زمینه
  • امکان تغییر نحوه نمایش آگهی ها (تعداد ستون ها و تعداد)
  • دارای ۳ فونت ایران سنس، یکان و ساحل (فونت های جدید به زودی)
  • امکان تغییر تمام قسمت های وب سایت از جمله: عنوان ها، نحوه نمایش عنوان ها، متن دکمه ها و …
  • منوی چسبان با امکان حرکت اسکرول در صفحه اول
  • امکان درج شبکه های اجتماعی
  • قسمت وبلاگ
  • تنظیم تمام قسمت های وبلاگ
  • تنظیم تعداد ستون نمایشی وبلاگ
  • و بسیار امکانات دیگر در قالب قالب چارسوق وردپرس

قالب وردپرس مشابه دیوار مشابه اپلیکیشن دیوار و سازگار با تمام امکانات وب سایت

  • نوشته شده به زبان جاوا در محیط اندروید استدیو
  • سازگار با ۹۹٪ گوشی های موجود در بازار (از اندروید ۵ به بالا)
  • امکان تغییر رنگ بندی اپلیکیشن
  • امکان مشخص کردن لوگو جهت بارگزاری اولیه اپلیکیشن (Splash Screen)
  • امکان تغییر فونت و تصاویر پس زمینه در اپلیکیشن (دارای ۳ فونت ایران سنس ، یکان و ساحل)
  • پرداخت دو حالته هوشمند از طریق ووکامرس و بازار (جدید)
  • درگاه درون برنامه ای بازار برای پرداخت از طریق بازار (جدید)
  • قابلیت فیلتر کردن آگهی های ویژه در صفحه آرشیو (جدید)
  • امکان مشخص کردن ورژن اپلیکیشن
  • امکان مشخص کردن آپدیت اجباری اپلیکیشن
  • پوش ناتفیکیشن
  • قابلیت عضویت با شماره موبایل و ارسال پیامک
  • سازگار با پنل پیامکی SMS.ir‌، ملی پیامک و کاوه نگار
  • قابلیت انتشار در بازار و گوگل پلی و سایر مارکت‌های مشابه
  • اپلیکیشن اندروید کم حجم و بسیار سریع (نوشته شده با زبان رسمی گوگل)
  • و بسیاری امکانات دیگر …

قالب مشابه دیوار بهترین انتخاب برای قالب نیازمندی وردپرس

  • یکی از بهترین انتخاب ها، برای راه اندازی یک سایت نیازمندی، قالب نیازمندی وردپرس چارسوق می باشد. برای راه اندازی یک سایت نیازمندی وردپرس شما هیچ نیازی به دانش فنی ندارید، فقط با نصب قالب چارسوق و برنامه ریزی و مدیریت هوشمند، می توانید یک سایت نیازمندی حرفه ای داشته باشید. می توانید آگهی ثبت کنید؛ آگهی های مشتریان خود را ثبت کنید، همچنین با داشتن اپلیکیشن نیازمندی وردپرس اختصاصی، بازار خود را گسترش دهید. با استفاده از این پکیج سایت ساز نیازمندی شما می توانید، قالب نیازمندی وردپرس مشابه دیوار داشته باشید و از طریق دریافت هزینه برای دسته بندی، دریافت هزینه برای نردبان کردن و ویژه کردن آگهی درآمد داشته باشید.
  • دانلود قالب چارسوق
  •  

 

 

  • مرضیه سیفی
  • ۰
  • ۰

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

در اینجا با امکانات پنل اس ام اس آذربایجان شرقی و مدیر پیامک آشنا خواهیم شد.

استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های ایران است که در زمان حکومت پهلوی آذربایجان خاوری نامیده می‌شد. این استان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان ناحیهٔ شمال غربی ایران (آذربایجان) محسوب می‌شود. استان آذربایجان ارسال پیامک تبلیغاتی زنجان شرقی از سمت شمال به جمهوری‌های آذربایجان وارمنستان،از سمت غرب و جنوب غرب به استان آذربایجان غربی، از سمت شرق به استان اردبیل و از سمت جنوب شرق به استان زنجان محدود شده‌است. این استان دارای آب و هوای سرد کوهستانی بوده و کلّ محدودهٔ استان را کوه‌ها و ارتفاعات تشکیل داده‌اند. مساحت استان آذربایجان شرقی ۴۵٬۴۹۱ کیلومتر مربع است که از این جهت، یازدهمین استان بزرگ ایران محسوب می‌شود.این استان،یگانه پنل اس ام اس زنجان استان ایران است که باارمنستان هم مرز است و همچنین تنها استان کشور است که هم با خاک اصلی جمهوری آذربایجان و هم با جمهوری خودمختار نخجوان که برون بومی متعلق به جمهوری آذربایجان است،مرز مشترک دارد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

این استان محل اتصال دو رشته کوه مهم و اصلی کوه‌های ایران، یعنی البرز و زاگرس است و بلندترین نقطهٔ آن، قلهٔ کوه سهند است. مرکز 

ارسال پیامک بر اساس کدپستی زنجان

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

کانفیگ امنیتی وردپرس

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

استان آذربایجان شرقی، کلان‌شهر تبریز است. از شهرهای مهم و اقماری این استان می‌توان به مراغه، مرند، اهر و میانه اشاره کرد. ارسال پیامک کدپستی زنجان آذربایجان شرقی رتبهٔ اول صادرات غیرنفتی در کشور را داراست. همچنین این استان امن‌ترین و کم‌جرم‌ترین استان ایران به شمار می‌رود.

 

پنل اس ام اس در آذربایجان شرقی

 

امروزه از  و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود ، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از خرید پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند تبریز به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند ، استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک نمایندگی پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد .

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

پنل پیامک تبریز

کلانشهر تبریز در شمال غرب ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد . این شهر بزرگ بزرگترین قطب اقتصادی در منطقه شمال پنل اس ام اس تبریز غرب ایران و از مناطق آذری نشین است ،  شهر تبریزبه دلیل بازدیدکننده بسیار بالا و خریداران و مشتریان زیاد و همچنین وجود فروشگاه ها و موسسات و فروشندگان بزرگ، نیازمند به تبلیغات پاسخگو و موثر برای رسیدن به اهداف کسب و کارهای مختلف این استان می باشد که با خرید پنل اس ام اس تبریز یا پنل پیامک تبریز ، می توان این نیاز را برطرف ساخت و از امکانات آن بهره مند شد .

شما میتوانید با خرید تبریز و استفاده از امکانات آن ، پیامک انبوه به تمام نقاط شهرستان های استان آذربایجان شرقی ارسال کنید و نیاز تبلیغاتی خود را برطرف سازید . پنل پیامک یک سامانه اس ام اس جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی پنل اس ام اس در سنندج و یا اطلاع رسانی و ارسال انبوه پیامک برای تبریز است که می تواند راه حل مناسبی برای تبلیغات در سطح شهر و معرفی کسب و کارهای گوناگون به مخاطبان باشد .

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

پنل اس ام اس آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خودپیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید . سامانه ارسال پیامک با سیم کارت

  •  ارسال پیامک از نقشه گوگل
  •  ارسال پیامک از طریق کدپستی
  •  ارسال پیامک از طریق دکل BTS
  •  ارسال بر شهرستان های آذربایجان شرقی

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

ارسال پیامک براساس کد پستی آذربایجان شرقی

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی پنل اس ام اس در زنجان شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS آذربایجان شرقی

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل تبریزمی تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهیدبه آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در آذربایجان شرقی

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان تبریز ارسال نمایید .

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد پنل اس ام اس سنندج نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس آذربایجان شرقی

مدیر پیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک نمایندگی اس ام اس پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های آذربایجان شرقی

توسط این امکان سامانه پیامکی ، پنل اس ام اس در تبریز کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ابش احمد ، آذرشهر ، اسکو ، اقکند ، اهر ، ایلخچی ، باسمنج ، بخشایش ، بستان آباد

بناب ، بناب جدید(مرند) ، تبریز ، ترک ، ترکمانچای ، تسوج ، تیکمه داش ، جلفا ، جلفاسیه رود

خامنه ، خراجو ، خسرو شهر ، خمارلو ، دوزدوزان ، زرنق ، زنوز ، سراب ، سردرود ، سهند

سیس ، سیه رود ، شبستر ، شربیان ، شرفخانه ، شندآباد ، صوفیان ، عجب شیر ، قره آغاج

کشکسرای ، کلوانق ، کلیبر ، کوزه کنان ، گاوگان ، گوگان ، لیلان ، مراغه ، ملکان ، ملکانلیلان

ممقان ، مهربان ، میانه ، ممقان ، هادیشهر ، هریس ، هشترود ، هوراند ، وایقان ، ورزقان ،

ویژگی پنل اس ام اس آذربایجان شرقی ارسال پیامک کد پستی آذربایجان شرقی

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

ایمن سازی وردپرس که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست.

با کد تخفیف azarbaijan از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

  • مرضیه سیفی
  • ۰
  • ۰

افزونه پیامک اپن کارت open cart

اگر در صفحه افزونه پیامک اوپن کارت از سایت ما هستید، احتمالا مدیر فروشگاه اینترنتی هستید که با اپن کارت(opencart) راه اندازی شده است؛ ما به شما کمک می‌کنیم که فروشگاه اینترنتی اپن کارت را به سامانه پیامک متصل کنید؛ هدف از اتصال سامانه پیامک به اپن کارت کاملا مشخص است احتمالا شما قصد دارید بعد از خرید مشتری از سایت به مدیر سایت و مشتری پیامک ارسال شود و مانند دیجی‌کالا مشتری در هر لحظه از وضعیت سفارش آگاه باشد. می‌توانید از سامانه پیامک مدیر پیامک که با فروشگاه‌ساز اپن کارت هماهنگ است استفاده نمایید.
با خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک و نصب افزونه پیامکی اپن کارت زمانی که مشتری از سایت شما خرید می‌کند، پیامک به‌صورت خودکار به مشتری ارسال می‌شود.
ماژول پیامک اپن کارت به‌صورت تجاری و نمایندگی پنل اس ام اس تحت لایسنس ارائه می‌شود؛ برای تهیه افزونه پیامک اپن کارت بعد از خرید سامانه پیامکی از مدیر پیامک از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا لینک تهیه افزونه پیامک اپن کارت برای شما ارسال شود.

افزونه پیامکی اپن کارت(مدیر پیامک) با تمامی نسخه‌های اپن کارت سازگار است و برای استفاده از افزونه پیامک اپن کارت می‌باسیت سورس گاردین (sourceguardian) در هاست شما فعال باشد و vqmod بروی سایت شما نصب باشد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

ویژگی های افزونه پیامک:

  • امکان تعریف جداگانه متن پیامک ها برای ثبت نام مشتری، ثبت سفارش، هنگام تغییر وضعیت سفارش، ورود مشتری، ثبت نام بازاریاب و همچنین اطلاع رسانی برای مدیریت
  • امکان فعال وغیر فعال کردن ارسال پیامک
  • امکان تعیین فیلد پیش فرض برای موبایل (در نسخه ۲)
  • امکان ارسال پیامک تست به شماره دلخواه از داخل ماژول
  • امکان انتخاب سرویس دهنده اسمس از بین بیش از ۱۲۰۰ سرویس دهنده در ۱۴ گروه
  • ارسال پیامک هنگام ثبت نام مشتری برای مشتری و مدیر فروشگاه
  • ارسال پیامک هنگام ورود مشتری
  • ارسال پیامک هنگام ورود مدیر به مدیریت
  • ارسال پیامک هنگام ثبت سفارش جدید برای مشتری و مدیریت
  • ارسال پیامک اطلاع رسانی نمایندگی فروش پیامک آخرین وضعیت سفارش به مشتری
  • ارسال پیامک هنگام ثبت نام بازاریاب برای بازاریاب و مدیر فروشگاه
  • ارسال پیامک هنگام ورود بازاریاب
  • امکان ارسال پیامک به مشتریان از طریق پنل ارسال پیامک

 

آیا مدیر پیامک برای اتصال به اپن کارت مناسب است؟

 

سامانه پیامک مدیر پیامک از تمامی نسخه‌های اپن کارت برای اتصال به سامانه پیامک پشتیبانی می‌کند، در کنار افزونه جامع و بروز پیامک که برای اپن کارت ارائه شده است، مدیر پیامک خط خدماتی را به‌صورت رایگان بدون نیاز به پرداخت سفته و ثبت شرکت حقوقی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک‌های اطلاع رسانی ارسال نمایید. پیامک‌های اطلاع‌رسانی شامل ارسال نام‌کاربری و رمز، تشکر از خرید مشتری، اطلاع رسانی به مدیر و…. می‌باشد.

 

امکانات افزونه پیامکی اپن کارت

• ارسال پیامک نام کاربری و رمز عبور هنگام ثبت نام در اپن کارت

• ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام عضویت مشتری در فروشگاه اینترنتی

• ارسال پیامک به مشتری هنگام تغییر کلمه عبور

• ارسال پیامک به مشتری هنگام ورود به حساب کاربری

• ارسال پیامک به مشتری هنگام خروج از حساب کاربری

• ارسال پیامک به مشتری هنگام ثبت سفارش

• ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام ثبت سفارش

• ارسال پیامک به مشتری هنگام تغییر وضعیت سفارش

تهیه افزونه پیامک اپن کارت

برای تهیه افزونه پیامک اپن کارت فارسی؛ ابتدا از سایت مدیر پیامک یک پنل اس‌ام‌اس تهیه نمایید، وارد پنل اس ام اس شوید و از بخش ارسال تیکت پشتیبانی درخواست لینک تهیه افزونه پیامک اپن کارت را ارسال نمایید، نسخه اپن کارت و آدرس دامنه را نیز در تیکت اعلام نمایید. همکاران ما افزونه و لایسنس استفاده از افزونه پیامکی را آماده می‌کنند و برای شما ارسال می‌کنند.

اپن کارت فارسی چیست؟

آیا با فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) آشنا هستید؟ این فروشگاه ساز یکی از نمونه‌های قدرتمند، بومی‌سازی شده و متن باز (Open-Source)  فروشگاه‌ساز ها می‌باشد که براساس ویژگی های بسیار قدرتمند و کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده! ظاهر جذاب و زیبای این فروشگاه‌ساز باعث می‌شود که فروشنده بتواند یک فروشگاه اینترنتی کامل و منحصر به فرد را ایجاد نموده و از آن برای کار و تجارت خود در اینترنت استفاده کند.

علاوه بر این، می توان به جرات اظهار کرد که این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین ایران و دنیا می باشد. به نظر شما چرا؟ اگر از ما بپرسید، این فروشگاه‌ساز به سبب داشتن ویژگی های خارق العاده‌ای همچون داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند، افزونه ها و قالب های ارسال پیامک با سیم کارت مختلف و کاربردی، چند زبانه بودن، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت محلی و جهانی و هزاران ویژگی و قابلیت دیگر به این محبوبیت و شهرت دست پیدا کرده است.

از طرفی با توجه به توسعه این سیستم در ایران، امروزه اتصال به کلیه درگاه‌های پرداخت ایرانی نیز فرآهم شده است. اپن کارت امکانات پیش فرض خوبی دارد که با استفاده از این امکانات می‌توانید تا حد زیادی نیازهایتان را رفع کنید. البته برای دسترسی به امکانات بیشتر می‌توانید از ماژول‌های رایگان نیز استفاده کنید و یا در صورتی که ماژول رایگان نباشد، از ماژول های تجاری استفاده کنید. همچنین اگر امکاناتی می خواهید که فعلا نسخه آماده آن برای خرید وجود ندارد، می توانید از یک برنامه نویس اپن کارت در این مورد درخواست کنید تا امکانات موردنظرتان را به صورت یک ماژول اپن کارت برایتان بنویسد. برای ظاهر اپن کارت نیز می توانید از قالب های تجاری یا رایگان برحسب امکانات مورد نظرتان استفاده کنید.

خبر خوب این است که مدیر پیامک امکانی را فراهم کرده است تا شما بتوانید فروشگاه خود را به سامانه پیامکی اتصال داده و با مشتریان خود در تعامل باشید.

شما اکنون می توانید این افزونه را بر روی پنل کاربری خود به راحتی نصب کنید.

ماژول اپن کارت چه امکاناتی دارد؟

در ابتدا میخواهم شما را با امکانات این ماژول شگفت انگیز که کار شما را راحت تر میکند توضیحاتی بدهم و بعد شما را با نحوه نصب افزونه آشنا کنم.

افزونه مدیر پیامک در اپن کارت دارای ویدیو آموزش وردپرس دو قسمت” تنظیمات پیامک” و” ارسال هوشمند پیامک “می‌باشد.

بخش تنظیمات پیامک خودش  دارای سه تب جداگانه است که هر کدام از این تب‌ها با توضیحات لازم برای شما آماده شده‌اند:

  • تب عمومی
  • تب وب سرویس
  • تب تست

در تب عمومی (در داخل تنظیمات پیامک) میتوانید تنظیمات مربوط به ارسال پیامک به کاربر و مدیریت سایت را انجام دهید.

مزایا و معایب اپن کارت چیست؟

مثل هر سیستم دیگری استفاده از اپن کارت دارای مزایا و معایب خاص خود است که با بررسی و در کنار هم قرار دادن آنها باید ببینید این بهترین روش ارسال پیامک انبوه با سیم کارت سیستم مناسب کار شما خواهد بود یا خیر! که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آنها می‌پردازم.

۱- پشتیبانی از زبان فارسی

فروشگاه ساز اپن کارت به چندین زبان از جمله فارسی ترجمه شده و در دسترس قرار گرفته است که می‌توانید فروشگاه خود را با زبان محلی خود ایجاد کنید. جدایی از این بر روی حالت چند زبانه بودن آن نیز کار شده و می‌توانید در صورت استفاده برای یک سایت بین المللی از چندین زبان مختلف برای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

۲- استفاده ساده و رایگان

رایگان بود اپن کارت مهمترین مزیت آن است. بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانید به راحتی آن را دانلود و استفاده کنید. همین رایگان بودن باعث شده تا اپن کارت برای چندین زبان در چندین کشور در دسترس قرار گرفته و سایت‌های راه اندازی فروشگاه فایل مختلفی صرف آموزش و ارائه خدمات پشتیبانی در این سیستم فعالیت داشته باشند.

استفاده از سیستم نیز به سادگی در دسترس است و به کمک آموزش‌های رایگان و مستندات موجود می‌توانید در زمانی کوتاه آن را یاد بگیرید.

۳- دسترسی به قالب‌های متنوع

اپن کارت دارای قالب‌ها و الگوهای رایگان و پولی مختلفی است. قالب‌های رایگان در مقایسه با قالب‌های پولی دارای ظاهر ضعیف‌تر و امکانات کمتری هستند، اما در هر صورت بیشتر نیازتان برای فروشگاه را برطرف خواهند کرد.

به کمک بیش از هزاران قالب بهینه سازی ویروس کشی وردپرس شده می‌توانید فروشگاه اینترنتی با سرعت لود بالا ساخته و در موتورهای جستجو به خوبی رتبه خود را بالا ببرید.

۴- به‌روزرسانی و آپدیت منظم

این سیستم توسط گروهی از توسعه دهندگان ارائه شده که همه ساله تعداد افرادی که روی توسعه پروژه کار می‌کنند در حال بیشتر شدن است. همین مزیت باعث شده تا در مقایسه با سیستم فروشگاه ساز اختصاصی آپدیت و به‌روزرسانی مداومی روی سیستم انجام گیرد.

در هر بار آپدیت امکانات جدیدی به سیستم اضافه می‌شود و ایراداتی که از قبل وجود داشته و به کمک کاربران گزارش شده نیز مرتفع می‌شوند.

۵- دارای افزونه‌های متعدد برای توسعه فروشگاه

افزونه یا ماژول در هر سیستم مانند یک برنامه جانبی عمل می‌کند. با نصب و قرار دادن افزونه در کنار هسته اصلی سیستم امکان افزودن امکانات در سیستم بیشتر خواهد شد. اپن کارت نیز دارای هزاران افزونه برای افزودن قابلیت‌های مختلف است ک افزونه دیجیت ه در نسخه اولیه آن این امکانات وجود ندارند، چرا که بسیاری از امکانات برای تمامی سایت‌ها مورد نیاز نیست.

۶- دارای سئو عالی و مناسب فروشگاه اینترنتی

یکی از موارد مهم در سئو سایت داشتن سرعت بالا است. هر چه سرعت سایت شما بالا باشد، موتورهای جستجو به آن اهمیت خواهند داد و اعتبار بیشتری به سایت شما خواهند داد.

اپن کارت به گونه‌ای برنامه نویسی شده است تا بتواند با استفاده بهینه از منابع سرور درخواست‌ها را در زمانی کوتاه پردازش کرده و پاسخ مناسب را ارسال کند.

۷- نداشتن پشتیبان تخصصی

مشکل اصلی تمامی سیستم‌های سایت ساز رایگان این است که چون به صورت رایگان عرضه می‌شوند، بنابراین کسی مسئولیت طراحی فروشگاه فایل رفع مشکلات را برای سایت‌ها ندارد. این مورد علاوه بر رفع مشکلات به افزودن امکانات نیز تلقی می‌شود.

اپن کارت نیز جزو همین دسته است و اگر مشکلی در فروشگاه اینترنتی شما پیش بیاید یا اینکه قصد افزودن قابلیتی را داشته باشید که خود شما دانش لازم برای این کار را نداشته باشید، نیاز به یک پشتیبان خواهید داشت که باید هزینه‌ای برای تک‌تک درخواست‌ها پرداخت کنید.

۸- مشکلات امنیتی به دلیل رایگان بودن

رایگان بودن سیستم باعث شده تا دسترسی به هسته سیستم برای هر فردی قابل مشاهده و بررسی باشد. بنابراین هر زمان که در هسته سیستم، قالب‌های مورد استفاده یا افزونه‌های موجود مشکل و باگی وجود داشته باشد، کلیه سایت‌های استفاده کننده را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

بنابراین اولین مسئله‌ای که باید در استفاده از سیستم‌های رایگان داشته باشید در این است که هسته سیستم، افزونه و ماژول را از سایت‌های امنیت وردپرس معتبر دانلود و نصب کنید. به موارد امنیتی و نکات موجود نیز توجه داشته و آنها را در سایت فروشگاهی خود پیاده سازی کنید.

۹- قالب‌های سنگین و مشکلات افزونه‌ها

مشکل عمده سیستم‌های سایت ساز و فروشگاه ساز آماده این است که چون برای استفاده در هر سایت از قالب و افزونه‌های متعددی استفاده می‌کنید، داشتن سرعت بالا در سایت نیاز به داشتن دانش فنی است. به همین دلیل باید از قالب اختصاصی استفاده کنید یا اینکه اگر از قالب آماده استفاده می‌کنید شخصی سازی زیادی روی آن انجام دهید آموزش مدیریت سایت تا با ساختار سایت شما هماهنگ شود.

به همین دلیل چون افراد تخصص و دانش فنی را برای استفاده بهینه و درست از قالب و افزونه‌ها ندارند، از هر افزونه و قالبی به شکل دلخواه طوری استفاده می‌کنند که تحت هر شرایط ظاهری که مد نظر دارند نمایش داده شود. این کار نهایتا باعث می‌شود سایت بهینه نبوده و حجم صفحات افزایش یابد که نتیجه آن کاهش سرعت سایت و از همه مهم‌تر سئو فروشگاه می‌شود.

 

آموزش وردپرس

ارسال پیامک به فروشنده (مدیریت سایت)

  • ارسال SMS هنگام ثبت نام جدید: در هنگام ثبت نام جدید به شما از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.
  • ارسال SMS هنگام ثبت سفارش جدید: در هنگام ثبت نام جدید، به شما از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد.
  • ارسال SMS هنگام ثبت فیش نقدی: ویدیو آموزش سایت زمانی که کاربر هزینه سفارش خود را پرداخت نماید برای شما پیامک ارسال می شود.
  • ارسال SMS هنگام ورود به بخش مدیریت: هنگام ورود به سایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

در تب تست، در صورتی که میخواهید به یک شماره به صورت تستی پیام ارسال کنید میتوانید از این قسمت استفاده کنید. 

راهنمای نصب افزونه پیامکی

مرحله : اول نصب

بعد از وارد شدن به صفحه افزونه ها * ماژول ها و افزونه دیجیتس انتخاب پیامک برتر وارد صفحه افزونه می شوید .

مرحله : دوم تنظیمات

از سربرگ تنظیمات کلید شناسایی (API-KEY) و شماره ارسال کننده و شماره مدیر را وارد نمایید و تغییرات را ذخیره نمایید .

توجه : برای کلید شناسائی (API-KEY) باید از بخش دانلود پلاگین پیامک در همین صفحه در سرویس ثبت نام کنید و از منوی حساب من کلید شناسائی را دریافت کنید.

مرحله سوم : ارسال پیامک

بعد از انتخاب دریافت کننده پیام و نوشتن متن پیام روی گزینه ارسال کلیک نمایید .

اطلاع رسانی رویداد ها

  • مشتریان
  • مدیر

برای اطلاع رسانی بهتر رویدادها میتوانید از کد کوتاه درون متن اطلاع رسانی استفاده نمایید.

برای مثال:

یک نمونه از متن اطلاع رسانی قبل و بعد از جایگذاری بصورت زیر است

آموزش ووکامرس

{SiteName}

با تشکر از خرید شما

شناسه خرید شما

{OrderId}

 

فروشگاه اینترنتی

با تشکر از خرید شما

شناسه خرید شما

 ۱۲۵۴۱

اگر در رابطه با نصب و فعال سازی افزونه پیامک اپن کارت به مشکلی برخورد کرده اید لطفا در نظرات همین مقاله مطرح نمایید تا برای فیلم آموزش ووکامرس حل مشکل و فعال‌سازی افزونه پیامک اپن کارت به شما کمک کنیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

با کد تخفیف offopen از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود خط خدماتی چیست ؟ می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

  • مرضیه سیفی
  • ۰
  • ۰

افزونه پیامک توماتو کارت

پیامک توماتو کارت

Tomatocart پیامک توماتو کارت افزونه ای قدرتمند و متن باز جهت ایجاد سبد خرید اینترنتی می باشد. این نرم افزار می تواند بر روی هر وبسایتی که از زبان php و پایگاه داده MySQL پشتیبانی می کند، نصب شود. Tomatocart افزونه ای کاملا افزونه دیجیتز رایگان است. این نرم افزار آنلاین محیطی شبیه به محیط PC را در اختیار کاربران قرار می دهد. علت این طراحی، آسان بودن استفاده آن برای کاربران می باشد. شما اکنون می تواند افزونه Tomatocart را بر روی پنل کاربری خود نصب نمایید.

امکانات ماژول توماتو کارت

  1. ارسال پیامک به خریداران
  2. اطلاع رسانی آخرین وضعیت سفارش به خریداران
  3. ارسال پیام تشکر در زمان خرید به کاربر
  4. ارسال آخرین وضعیت کالا به کاربر
  5. ارسال وضعیت کالا به افزونه ثبت نام و ورود با موبایل خریداران در زمان تغییر وضعیت کالا
  6. انتخاب فیلد نام کاربر در در توماتوکارت از مدیریت پلاگین
  7. انتخاب فیلد نام خانوادگی در توماتوکارت از مدیریت پلاگین
  8. انتخاب فیلد تلفن همراه ثبت شده در توماتوکارت از مدیریت پلاگین

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offtomato استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

راهنمای فعال سازی افزونه پیامک توماتوکارت

بعد از خرید پنل اس ام اس وارد حساب کاربری خود شوید، در بخش پشتیبانی > ارسال تیکت پشتیبانی درخواست ارسال افزونه پیامک توماتو کارت را ارسال نمایید تا افزونه پیامک توماتو کارت به صورت رایگان برای شما ارسال شود.

۱-فایل ضمیمه شده را دانلود نموده و در محل نصب اسکریپت آپلود کرده و سپس اکسترکت نمایید.
۲-از بخش مدیریت وارد بخش افزونه ها رفع مشکلات وردپرس شده سپس افزونه پیامک محصول توسط اس ام اس را بیابید.
۳-در این مرحله ماژول را نصب نموده و سپس گزینه تنظیمات مقابل آن را جهت ویرایش کلیک کنید.
۴-در بخش تنظیمات آموزش قدم به قدم ووکامرس مشخصات پنل خود را وارد نمایید و در صورت نیاز متن پیشوند و امضاء انتخاب کنید.
(وارد کردن نام کاربری سامانه و رمز عبور سامانه و شماره خط اختصاصی پنل خود الزامی می باشد)
۵-حال در این بخش تنظیمات ماژول افزونه را پس از تکمیل ذخیره نمایید ماژول برای استفاده آماده است.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

پیامک توماتو کارت یا تومیتو شاپ چیست؟

تومیتو شاپ یا Tomato Cart یکی از بزرگترین فروشگاه ساز های آنلاین تحت PHP می باشد، این سیستم مدیریت فروشگاه ساز کاملا بر پایه اینترنت طراحی شده است، با استفاده از این سیستم فروشگاه ساز و نصب آن بر روی هاست لینوکس می توانید یک فروشگاه آنلاین فوق حرفه ای راه اندازی کنید و هر نوع محصول را برای فروش در سایت پشتیبانی وردپرس خود قرار دهید، توسط ابزارک ها و ریز امکانات این سیستم فروشگاه ساز می توانید طیف امکانات گسترده ای را در سایت خود بدون نیاز به هیچگونه دانش کد نویسی در سایت خود طراحی کنید و برای کاربران خود به نمایش بگزارید، علاوه بر سیستم نمایش محصولات …
این فروشگاه ساز می تواند تمامی سفارشات را به صورت طبقه بندی شده تهیه و در اختیار مدیر سایت قرار دهد.

دانلود ماژول پیامک توماتوکارت

با توجه به گسترش و رونق فروشگاه های اینترنتی خرید گواهی ssl و ایجاد فضای رقابتی در بین فروشگاه ها، ارائه امکانات و خدمات به مشتریان و استفاده کنندگان از سایت یکی از اهداف مهم مدیران این نوع فروشگاه ها بوده است.

افزونه پیامک توماتوکارت

پنل‌های پیامکی مدیر پیامک مادام‌العمر هستند و هزینه پنل تنها یک مرتبه دریافت می‌گردد:

  • هزینۀ پیامک‌های ارسال نشده به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.
  • در هنگام دریافت پیامک هیچ هزینه‌ای از کاربر دریافت نمی‌شود.
  • قابلیت دریافت گزارش تحویل  (delivery) دقیق در سامانه وجود دارد.
  • هیچ محدودیتی برای تعداد خرید گواهی نامه امنیتی پیامک‌های ارسالی از سامانه وجود ندارد.
  • تعرفۀ هر پنل به صورت ثابت بوده و با شارژ کردن هیچ تغییری در این تعرفه ایجاد نمی‌شود.
  • به هر کاربر یک خط اختصاصی هدیه، با قابلیت ارسال و دریافت، اهدا می‌گردد. لذا ارسال کپی کارت ملی الزامی می‌باشد.
  • شش خط عمومی رند، جهت ارسال پیامک، در اختیار کاربر محترم قرار می‌گیرد. این خطوط از هر پنج اپراتور ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ ارائه می‌شوند.
  • شما می‌توانید با نام کاربری demo و رمز عبور demo وارد سامانه شده و توضیحات تفضیلی هر بخش را مشاهده فرمائید.(ورود به سامانه پیامک)
  • تعرفه‌های مذکور برای ویدیو آموزش ووکامرس پ یامک فارسی ارسال شده از خطوط ۵۰۰۰ می‌باشند. تعرفۀ برای سایر خطوط و همچنین پیامک لاتین متفاوت می‌باشد.
  • به تعرفۀ پیامک‌ها ۹% مالیات بر ارزش افزوده اضافه می گردد.
  • ۱۰ ریال هزینه اضافی مصوب مجلس در سامانه مدیر پیامک حذف شده و از این بابت هیچ هزینه ای اضافه نمی‌شود.
  • پنل‌های پیامک در هر زمان با پرداخت مابه‌تفاوت قابل ارتقاء به پنل بالاتر می‌باشند.
  • تمام پنل‌ها بصورت ۲۴ ساعته توسط تیم مدیر پیامک پشتیبانی می‌شوند.

ردیف موضوع تخفیف

۱- موسسات خیریه رسمی ۵۰%

۲ -بانک‌ها، موسسات مالی‌واعتباری ۴۰%

۳ -مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها ۳۰%

۴-برندهای تولیدی و خدماتی مشهور ۳۰%

۵ -شرکت‌ها و نمایندگان خودروسازی ۲۰%

۶ -شرکت‌ها و نمایندگان بیمه و کارگزاری ۲۰%

۷-وب‌سایت‌های دارای نماد اعتماد ۲۰%

پنل پیامک یک ابزار قدرتمند برای جذب و نگهداری از مشتری است.چرا از مدیر پیامک، پنل اس ام اس بگیرم؟

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offtomato استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

با کد تخفیف offtomato از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

  • مرضیه سیفی
  • ۰
  • ۰

افزونه ارسال

افزونه ارسال پیامک فریر شرکت خدمات وردپرس

ارسال پیامک فریر

ارسال پیامک فریر(Virtual Freer) اسکریپت رایگان برای فروش کارت‌های شارژ، گیفت کارت، انواع لایسنس و محصولات مجازی است. در این صفحه می‌خواهیم افزونه اس ام اس فریر برای اتصال فریر به پنل اس ام اس را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از پلاگین پیامک فریر را آموزش دهیم.

دانلود افزونه پیامک فریر افزونه پیامک دیجیتس

بعد از خرید پنل اس ام اس، برای دریافت افزونه ارسال پیامک فریر به واحد پشتیبانی تیکت ارسال نمایید تا افزونه اس ام اس فریر به صورت رایگان برای شما ارسال شود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offfreer استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

راهنمای نصب ارسال پیامک فریر

۱- فایل افزونه پیامک را دانلود کارشناس وردپرس نموده و در محل نصب اسکریپت آپلود کنید، سپس فایل را از حالت فشرده خارج نمایید.
۲- از بخش مدیریت فریر، وارد بخش افزونه ها شده سپس افزونه ارسال پیامک فریر را بیابید.
۳- در این مرحله ماژول را نصب نموده و سپس گزینه تنظیمات مقابل آن را جهت ویرایش کلیک کنید.
۴- در بخش تنظیمات مشخصات پنل پیامک خود را وارد نمایید و در صورت نیاز متن پیشوند و امضاء را وارد کنید. پنل اس ام اس برای دیجیتس
(وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و شماره ارسال پیامک الزامی است.)
۵- تنظیمات افزونه پیامکی را ذخیره نمایید و از افزونه پیامک فریر استفاده کنید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

افزونه ارسال پیامک فریر

فریر چیست ؟

یکی از اسکریپت های پرداختی خرید ssl معتبر در کشور میباشد که قابلیت های فراوانی از جمله فروش کارت شارژ، فروش اکانت های VIP، فروش محصولات دیجیتال است که این محصول ساخت کشور عزیزکام میباشد و برنامه نویسان ایران زمین این اسکریپت را طراحی کرده اند.شما با نصب افزونه ارسال پیامک فریر میتوانید کلیه اقدامات لازم جهت اظلاع رسانی به کاربر را انجام دهید.

آموزش استفاده:  ویدیو آموزش وردپرس

۱ – فایل ضمیمه شده را دانلود نموده و در محل نصب اسکریپت آپلود کرده و سپس اکسترکت نمایید.

۲ – از بخش مدیریت وارد بخش افزونه ها شده سپس افزونه پیامک محصول توسط اس ام اس را بیابید.

۳ – در این مرحله ماژول را نصب نموده و خرید اس اس ال سپس گزینه تنظیمات مقابل آن را جهت ویرایش کلیک کنید.

۴ – در بخش تنظیمات مشخصات پنل خود را وارد نمایید و در صورت نیاز متن پیشوند و امضاء انتخاب کنید.

(وارد کردن نام کاربری سامانه و رمز عبور سامانه و شماره خط اختصاصی پنل خود الزامی می باشد)

۵ – حال در این بخش تنظیمات ماژول افزونه را پس از تکمیل ذخیره نمایید ماژول برای استفاده آماده است. فیلم آموزش وردپرس

۶ – در این بخش تنظیمات نام IPPanel را انتخاب نموده مشخصات پنل را وارد نمایید و سپس ذخیره نمایید.

کاربرد های وب سرویس پنل پیامک

وب سرویس به شما اجازه می‌دهد سایت یا نرم‌ افزار خود را با استفاده از چند خط کدنویسی به سامانه پیامکی پیام تک متصل کرده و اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌ خود از طریق وب سرویسنمایید.با استفاده از وب‌ سرویس این امکان توسط پنل پیامک برای شما وجود دارد که یک ارتباط دوطرفه با کاربران سایت یا نرم‌ افزار خود طراحی فروشگاه فایل برقرار کنید. به این ترتیب سیستم شما با توجه به نیاز می‌تواند از طریق پنل پیامک ارسال کند، پیامک‌های دریافتی را از سامانه تحویل گرفته و تحلیل نماید، یا حتی به مدیریت پیامک‌ های قبلی بپردازد.

ثبت نام و یا کد تایید، ثبت سفارش و یا موفقیت آمیز بودن خرید کاربر از سایت و یا اخبار جدید سایت خود را از طریق پنل پیامک به کاربران اطلاع رسانی کنید. سرعت ارسال از وب سرویس نیز یکی از موارد پر اهمیت در این سرویس است ویدیو ووکامرس که سعی شده زمان ارسال ها بین ۳ تا ۳۰ ثانیه باشد و در بازه زمانی کوتاهی ارسال ها از وب سرویس صورت گیرد.

افزونه ارسال پیامک فریر

کارت ویزیت الکترونیکی چیست و چه تاثیری در فروش دارد؟

این روز‌ها کلمه کارت ویزیت الکترونیکی، کارت ویزیت دیجیتالی، کد crm و … زیاد به گوش می رسد و یک سری بازاریاب در مورد مزایای کارت ویزیت الکترونیکی صحبت می کنند و سعی می کنند به اصطلاح یک کد crm به شما بفروشند، در این مقاله قصد دارم به شما بگویم که داشتن کارت ویزیت دیجیتالی کسب و کار شما را متحول نخواهد کرد! آموزش فروشگاه فایل اما یکی از قابلیت های پنل اس ام اس، ایجاد کارت ویزیت دیجیتالی است که می توانید برای ارتباط پایدار با مشتری استفاده کنید.

کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

کارت ویزیت الکترونیک در واقع یکی از قابلیت های سامانه پیامکی است که به کمک ماژول پاسخگوی خودکار در پنل اس ام اس می توانید از این ماژول به‌ عنوان کارت ویزیت دیجیتال استفاده کنید. اولین سامانه پیامکی مدیر پیامک موج خرید کارت ویزیت دیجیتال را ایجاد کرد و بعد از آن شرکت هایی دیگر این راه را ادامه دادند.

ماژول پاسخگوی خودکار سامانه پیامک به‌ عنوان ابزار بازاریابی استفاده کرد تا بتواند سامانه پیامک بفروشد و هر فردی با خرید پنل اس ام اس می تواند به ماژول پاسخگوی خودکار دسترسی داشته باشد و نامحدود کد crm اختصاصی به صورت ویدیو آموزش سایت رایگان داشته باشد.  شما برای استفاده از هر کلیدواژه باید هزینه پرداخت کنید. اما شما می توانید با خرید سامانه پیامک بدون پرداخت هزینه جداگانه برای کلیدواژه های مختلف مثل آدرس، شماره حساب، پیج اینستاگرام و… کلمات کلیدی متفاوتی را بسازید.

اکثر بازاریابانی که قصد دارند شما را برای خرید کد crm تشویق کنند به شما می گویند که مشتری با ارسال نام شما به ۱۰۰۰xxxx اطلاعات تماس اصول مدیریت وب سایت شما را پیدا می کند و اگر شما این کد Crm را تهیه نکنید فرد دیگری این کد را تهیه می کند و با این روش محدود سازی قصد دارند که کدهای Crm را به شما بفروشند.

اگر برای اتصال فریر به سامانه پیامک به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا در بخش نظرات، مشکل خودتان را برطرف کنید تا به شما کمک کنیم بتوانید مشکل شما برطرف شود. (حتی اگر سامانه پیامک را از جای دیگری خریداری کرده‌اید ما به شما کمک می‌کنیم تا مشکلتان برطرف شود)

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offfreer استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offfreer از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

  • مرضیه سیفی
  • ۰
  • ۰

افزونه ثبت نام و ورود با شماره موبایل در وردپرس | Mobile Number Signup

امروز می‌خواهم در مورد یکی از محبوب‌ترین افزونه پیامکی وردپرس و ووکامرس با شما صحبت کنیم و نحوه استفاده از افزونه ثبت نام و ورود با شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی در سایت وردپرس (یا ووکامرس) که به افزونه ثبت نام وردپرس با تایید پیامک معروف است، را به شما توضیح دهیم؛ بله ما می‌خواهیم در مورد افزونه پیامک محبوب دیجیت (DIGIT) و اتصال افزونه دیجیت به پنل اس ام اس با شما صحبت کنیم. وردپرس کمک

افزونه پیامک ووکامرس

در مورد افزونه پیامک ووکامرس برای اطلاع رسانی پیامکی از سفارشات سایت و افزونه پیامک وردپرس برای خبرنامه به طور مفصل صحبت کرده‌ایم، پس خیلی سریع به سراغ افزونه دیجیت (WordPress Mobile Number Signup and Login) می‌رویم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر افزونه ارسال کدفعال سازی و احراز هویت شماره موبایل را در سایتمان فعال کنیم و از این به بعد به جای ثبت نام با ایمیل، کاربران سایت بتوانند از طریق وارد نمودن شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی (مانند فعال سازی اکانت تلگرام) در سایت ما عضو شوند. نحوه راه اندازی سایت فروش فایل

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

افزونه دیجیت (DIGIT) برای ارسال کدفعال سازی

 

یکی از مشکلات وردپرس و فروشگاه‌ساز ووکامرس(Woocommerce) فیلد اجباری ایمیل در هنگام ثبت نام در سایت است، امروزه دیگر مانند گذشته مردم علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند و حتی خیلی از افراد ایمیل ندارند! یکی از دوستان من می‌گفت ایمیل برای زمان یاهو ۳۶۰ بود! در دنیای امروز به خصوص بعد از آمدن تلگرام و نحوه فعال سازی اکانت در تلگرام اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها ثبت نام با شماره موبایل را جایگزین ثبت نام ایمیل کردند و نرخ عضویت در سایت به شدت بالا رفت زیرا هر فردی با هر سطحی از دانش و معلومات که گوشی موبایل داشته باشد می‌تواند به‌راحتی با شماره موبایل در سایت شما ثبت نام کنند و دیگر نیازی به حفظ نام کاربری و یا وارد کردن ایمیل و یا تایید روی لینک ایمیل نیست! آموزش فارسی وردپرس

ثبت نام در سایت به سادگی و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل و وارد کردن یک کدفعال سازی انجام می شود!

یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی در افزونه دیجیت، کاربر فقط با شماره موبایل می‌تواند در سایت وردپرسی ثبت نام کند، حتی نیازی به ایجاد رمز عبور نیست و برای لاگین مجدد می‌تواند از طریقرمز عبور یک بار مصرف(OTP) پیامکی اقدام به لاگین نماید.

 Digits

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است که بسیاری از سایت های اطلاع رسانی و فروشگاهی با این سیستم ساخته می شود.و دغدغه اصلی مدیران فروشگاهی ووکامرس که بر پایه وردپرس نصب و راه اندازی می شود مرحله ورود و ثبت نام کاربر است. مرحله تایید ایمیل در ثبت نام و یا فراموشی رمز همیشه کاربران و صاحبان سایت ها را آزار می دهد.یکی از بهترین گزینه ها ثبت نام یا ورود با تایید شماره موبایل است که روز به روز در سایت های مدرن شاهد راه اندازی آن هستیم. روش کلی این گزینه ارسال یک کد تایید به شماره موبایل کاربر است و کاربر با وارد کردن آن شماره هویت خود را به سایت اثبات می کند و سایت او را وارد بخش حساب کاربری اش می کند. بدون نیاز به یادآوری رمز عبور سایت.یکی از افزونه هایی که در ووکامرس وردپرس این کار را انجام می دهد افزونه digits می باشد. این افزونه مجهز به درگاه پیامکی مدیر پیامک است و خریداران این افزونه می توانند با استفاده از یک پنل ارزان قیمت وب سرویس مدیر پیامک و با هزینه بسیار کم سیستم ورود به سایت بر پایه wordpress را به این سیستم مجهز کنند.

رفع ایراد سایت وردپرسی

افزونه digits برای ارسال کدفعال سازی

یکی از مشکلات وردپرس و فروشگاه‌ساز ووکامرس فیلد اجباری ایمیل در هنگام ثبت نام در سایت است، امروزه دیگر مثل گذشته مردم علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند و حتی خیلی از افراد ایمیل ندارند، ثبت نام در سایت را می توان به سادگی و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل و وارد کردن یک کدفعال سازی انجام داد.یکی از قابلیت‌های خوب در افزونه دیجیت، کاربر فقط با شماره موبایل می‌تواند در سایت وردپرسی ثبت نام کند، حتی نیازی به ایجاد رمز عبور نیست و برای لاگین مجدد می‌تواند از طریق رمز عبور یک بار مصرف پیامکی اقدام به لاگین نماید. نحوه فروش فایل در اینترنت

افزونه ثبت نام با مویایل Digits به‌ کاربر اجازه می‌دهد تا تنها با وارد کردن شمارۀ موبایل خود، وارد وب‌سایت شما شود. بررسی ایمیل دیگر ضروری نیست. فقط پیامک کافی‌ است. در این دنیای پر سرعت، هیچ‌کس وقت ندارد که با استفاده از ایمیل سنتی وارد سایت شما شود چون باید مراحل زیادی را طی کند تا وارد حساب ایمیل خود بشود، روی لینک تأیید کلیک کند و ایمیل را تأیید کند. حتی اگر کاربر همۀ این موارد را انجام دهد، باید رمز دسترسی به حساب خود را نیز به‌یاد بیاورد. اگر رمز عبور را فراموش کرده باشد، بار دیگر باید همۀ مراحل ورود به حساب را طی کند. فقط به‌خاطر همین نکته‌ها، وب‌سایت‌ها امروزه کاربران خود را از دست می‌دهند زیرا هیچ‌کس وقت انجام این کارها را ندارد.

امکانات افزونه ثبت نام با مویایل Digits

ثبت‌نام با شماره تلفن همراه

به کاربران خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا محبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند. پکیج آموزش وردپرس

ورود به حساب کاربری بدون‌ نیاز به رمز عبور

در عصر اینترنت، هیچ کاربری نمی‌تواند همۀ رمزهای عبور که برای وب‌سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را در یاد نگه دارد. ورود به حساب کاربری را بدون نیاز به رمز عبور، امکان‌پذیر سازید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید.

ورود به حساب کاربری بدون نیاز به ایمیل

به کاربر خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید. ارائه گواهی نامه اس اس ال

هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی

کاربران قدیمی سایت که با ایمیل وارد ناحیه کاربری میشوند میتوانند: از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودشان را وارد کنند. موقع ذخیره کد تایید ارسال میشود و از کاربر نوشتن کد تایید درخواست میشود که کاربر بعد از دریافت کد بر روی موبایلش میتواند کد تایید را در جای مشخص شده وارد کرده و ذخیره کند. از آن پس میتواند با شماره موبایل وارد سایت شود. آموزش ووکامرس

افزودن فیلد دلخواه

افزودن هر نوع فیلد دلخواه متن – شماره – کشویی – رادیوباکس – چک باکس و…

 بالا بردن امنیت سایت

افزونه ورود و عضویت با موبایل وردپرس با شماره موبایل واقعی انجام میشود و امنیت سایت بالا میرود ،از عضویت رباتها و اکانت های فیک جلوگیری میشود.

خط خدماتی برای افزونه عضویت پیامکی در وردپرس

اگر می‌خواهید از افزونه پیامک دیجیت (WordPress Mobile Number Signup and Login) استفاده کنید دانستن این نکته از نان شب برایتان واجب تر است! زیرا اگر به آن بی‌توجهی کنید نرخ عضویت در سایت شما به‌شدت کم می‌شود و کاربرانتان از سایت شما ناراضی خواهند بود، تمام کاربرانی که با تبلیغ، سئو ،تولید محتوا و… به سمت سایت خودتان جذب کرده‌اید از دست میروند، بیایید ببینم خط خدماتی چیست و اگر پنل اس ام اس که استفاده می‌کنید خط خدماتی نداشته باشد چه اتفاقی برای وب‌سایت شما خواهد افتاد؟

حتما می‌دانید خیلی از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک تبلیغاتی توسط اوپراتور برایشان ارسال نشود، تمامی خطوط موجود در پنل اس ام اس به‌صورت پیش‌فرض خطوط تبلیغاتی هستند و اگر کاربران سایت شما پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند و شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک کدفعال سازی استفاده نمایید، پیامک کدفعال سازی به دست کاربر شما نمی‌رسد (آن‌ها نمیدانند مشکل از کجاست و می‌گویند سایت شما خراب است) و در نهایت کاربرتان نمی‌تواند در سایت شما ثبت‌نام کند و سایت شما را رها می‌کند، دقت کردید؟ به‌همین راحتی یک بازدیدکننده، یک مشتری و… از دست رفت!

خط خدماتی چیست؟

خط خدماتی چیست؟ خط خدماتی از نظر ظاهری شبیه به خطوط تبلیغاتی هستند که به اوپراتور تعهد داده می‌شود که از این خط پیامک تبلیغاتی ارسال نمی‌کنیم، حتما دیده‌اید حتی اگر پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشید باز پیامک‌های بانکی برای شما ارسال می‌شود.

شاید بگویید این که نکته ساده ای بود! مشکل اینجاست که اکثر سامانه پیامکی خط خدماتی ندارند و زمانی که سامانه پیامک خریداری می‌کنید به شما می‌گویند باید خط خدماتی اختصاصی تهیه نمایید و در این حالت اوپراتور از شما تعهد می‌گیرد که با این خط پیامک تبلیغاتی ارسال نمی‌کنید (تا اینجا کار مشکلی نیست) اما بابت تعهدی که به اوپراتور می‌دهید، اوپراتور بین ۵ تا ۵۰ میلیون تومان از شما سفته می‌گیرد و این کار را سخت می‌کند! و علاوه بر این موضوع دریافت خط خدماتی اختصاصی حدود یک ماه زمان می‌برد! آموزش مدیریت سایت

راه حل چیست؟

ما در مدیر پیامک یک خط خدماتی از اوپراتور تهیه کرده‌ایم این خط را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت سفته در اخیتار شما قرار می‌دهیم و این خط بلافاصله بعد از خرید پنل پیامکی فعال است و می‌توانید از این خط برای ارسال کدهای فعال سازی استفاده نمایید.(خط خدماتی بدون نیاز به سفته)
اگر نیاز به خط خدماتی اختصاصی داشتید میتوانید درخواست خط خدماتی اختصاصی را ارسال نمایید تا به صورت رایگان خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنیم اما برای دریافت خط خدماتی اختصاصی تعهندنامه و سفته الزمی است.

تنظیمات افزونه پیامکی دیجیت

راهنمای اتصال وردپرس به پلاگین digit

ابتدا وارد سایت مدیر پیامک شوید و سامانه پیامکی مورد نظرتان بر اساس تعداد ارسال پیامک انتخاب نمایید > وارد سامانه پیامکی شوید و در بخش ارسال تیکت پشتیبانی درخواست لینک تهیه افزونه را ارسال نمایید بعد از تهیه پلاگین دیجیت و نصب افزونه احراز هویت روی سایت وردپرس > وارد بخش تنظیمات > digit > پیکربندی شوید.

  •  از سایت مدیر پیامک یک سامانه پیامکی برای اتصال به افزونه پیامک دیجیت (DIGIT) تهیه نمایید.
  •  انتخاب درگاه سامانه پیامک : modirpayamak
  • نام کاربری : نام کاربری ورود به سامانه پیامک
  •  کلمه عبور : کلمه عبور ورود به سامانه پیامک
  •  خط ارسال کننده پیامک : ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ (این خط خدماتی بوده و به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک ارسال می‌شود)
  •  تیکت : ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی را فعال نمایید.
  •  در بخش SHOP NAME اسم برند و سایتتان را وارد نمایید.
  •  تقریبا کار تمام است با استفاده از شورت کدها و صفحه لاگین می‌توانید افزونه را تست نمایید.

سازگاری افزونه دیجیت با افزونه‌های محبوب وردپرس

  • پشتیبانی کامل از وردپرس (wordpress)
  •  پشتیبانی کامل از فروشگاه‌ساز ووکامرس (woocommerce)
  •  پشتیبانی کامل بادی پرس (bodypress)
  •  پشتیبانی از بی بی پرس (BBpress)
  •  پشتیبانی از گرویتی فرم(gravityforms)
  •  پشتیبانی از ایزی دیجیتال دانلود(EDD)
  •  پشتیبانی از ویژوال کامپوزر

گرویتی فرم یا افزونه پیامک دیجیت؟

در بخش افزونه پیامک گرویتی فرم یکی از قابلیت‌های افزونه پیامک Gravityform را تایید شماره موبایل کاربران اعلام کردیم و حتی ویدیو آموزشی برای اسفاده از قابلیت ارسال پیامک اعتبارسنجی با گرویتی فرم را در اختیار کاربران مدیر پیامک قرار دادیم، اما برای ثبت نام و ورود پیشنهاد ما همچنان افزونه دیجیت است، زیرا در گرویتی فرم قابلیت غیرفعال سازی ایمیل وجود ندارد و کاربران زمان ثبت نام حتما می‌یایست فیلد ایمیل را تکمیل نمایید.

دانلود افزونه دیجیت(WordPress Mobile Number Signup and Login)

برای تهیه افزونه، بعد از خرید پنل پیامک از طریق تیکت پشتیبانی درخواست خرید افزونه را ارسال نمایید تا لینک خرید افزونه برای شما ارسال گردد. همین الان دست به کار شوید و پنل پیامکی را از مدیر پیامک تهیه کنید تا بتوانید از افزونه پیامکی دیجیت استفاده نمایید.

در صورتی که در نصب و فعال سازی پلاگین اعتبارسنجی با شماره موبایل (DIGIT) با مشکلی روبرو شدید می‌توانید در بخش نظرات این مقاله سوالتان را مطرح نمایید، کارشناسان ما بسیار سریع به سوال شما پاسخ می‌دهد.

اگر صاحب یک سایت وردپرسی هستید، این مقاله می‌تواند تجربه کاربری بازدیدکننده و مشتری را به کلی در سایت شما تغییر دهد و قابل اعتماد بودن سایت شما را به شدت افزایش دهد و به سایت شما حس زنده بودن را منتقل کند.

ما می خواهیم در مورد افزونه‌‌های پیامکی کاربردی و جالب وردپرس که می تواند عضویت را در سایت شما ساده کند و تعامل کاربر با سایت شما را افزایش دهد، صحبت کنیم. به شما قول می دهیم در پایان این مقاله از اینکه امکانات جذابی به سایتتان اضافه کردید خشنود خواهید بود.

ما در ادامه افزونه های پیامکی کاربردی وردپرس را به شما معرفی می کنیم و از آنجایی که ووکامرس فارسی توسعه دهنده اکثر این پلاگین ها می‌باشد، ما با اکثر شرکت‌های سامانه پیامکی در ارتباط هستیم بنابراین به شما یک پنل اس ام اس معتبر که با افزونه‌های پیامکی وردپرس سازگار باشد را معرفی می کنیم.

 

افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل

محبوبترین افزونه پیامکی وردپرس که این روزها مورد توجه اکثر مدیران سایت ها قرار گرفته است و سیستم عضویت در سایت را به کلی تغییر داده است، افزونه عضویت و ورود با شماره موبایل در وردپرس (افزونه دیجیتس) است که به کاربران شما اجازه می دهد که بتوانند به سادگی و با وارد کردن شماره موبایل در سایت عضو شود.

استفاده از سیستم عضویت با شماره موبایل در وردپرس برای شما ضروری است؛ شما با استفاده از افزونه دیجیت می توانید به شماره موبایل کاربرانتان دسترسی داشته باشید تا اگر روزی مشکلی پیش آمد سریعا بتوانید با کاربر تماس برقرار کنید، این مورد برای برای سایت‌هایی که فروش محصولات مجازی و فایل‌های دانلودی یا گیفیت کارت انجام ‌می‌دهند ضروری است زیرا شما به آدرس پستی کاربر دسترسی ندارید بنابرین می‌توانید شماره موبایل تایید شده کاربر را با راه اندازی افزونه دیجیت برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس برای خود ثبت نمایید.

همچنین استفاده از افزونه دیجیتس به کاربران سایت شما کمک می کند که بتوانند خیلی سریع در سایت شما عضو شوند، حتما شما هم با ما موافق هستید که تایید ایمیل، واردکردن ایمیل و… به سادگی تایید شماره موبایل نیست. در سیستم تایید با شماره موبایل در وردپرس کاربر با وارد کردن یک کد فعال سازی می تواند در سایت شما عضو شود.

برای استفاده از افزونه دیجیتس پیشنهاد ما استفاده از پنل اس ام اس مدیرپیامک است، زیرا مدیرپیامک کدفعال سازی برای ورود با شماره موبایل را با سرعت بالا و کمتر از ۱۰ ثانیه به گوشی مخاطب ارسال می کند که باعث می شود کاربران سایت شما برای ورود به سایت شما معطل نباشند، همچنین سامانه پیامکی مدیرپیامک خط خدماتی برای عبور از بلک لیست ارائه می‌دهد که این امکان را می دهد تا پیامک کد فعال سازی را به شماره‌هایی که حتی دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز ارسال نمایید و مدیرپیامک با افزونه پیامکی دیجیت که توسط ووکامرس پارسی (تیم پرشین اسکریپت) تهیه شده است به ‌صورت کامل سازگار است.

افزونه ورود و ثبت نام با شماره موبایل (پلاگین دیجیتس) به شما کمک می کند که نرخ عضویت کاربران در سایت شما بالا برود و شما اطلاعات تماس کاربران را داشته باشید که از این اطلاعات حتی می توانید برای احراز هویت یا ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

با کد تخفیف offsignup از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

  • مرضیه سیفی
  • ۰
  • ۰

افزونه پیامک

افزونه پیامک گرویتی فرم وردپرس Gravity Forms

گرویتی فرم متخصص وردپرس

گرویتی فرم (Gravity Forms) یک افزونه حرفه‌ای برای ساخت فرم در وردپرس(wordpress) است، در بین فرم سازهایی که برای وردپرس وجود دارد، گرویتی فرم از محبوبیت بالایی برخوردار است، با گرویتی فرم امکانات بسیار زیادی را می‌توانید به سایت اضافه نمایید، ما در این صفحه نمی‌خواهیم در مورد افزونه گرویتی فرم صحبت کنیم و می‌خواهیم در مورد افزونه پیامک گرویتی فرم و آموزش اتصال پنل اس ام اس به Gravity Forms صحبت کنیم.
همراه ما بمانید تا بتوانید تنظیمات افزونه پیامک گرویتی فرم را انجام دهید و البته یک تخفیف نیز برای شما در نظر گرفته‌ایم. اصول مدیریت وب سایت

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

پشتیبانی وردپرس

قابلیت‌های افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم، این روزها به محبوبیت زیادی رسیده است، سایت‌های فروش فالوور، فرم های پرداخت آنلاین و… عموما از گرویتی فرم استفاده می‌کنند، البته یکی از کاربردهای جالب گرویتی فرم ارسال کدفعال سازی و تایید شماره موبایل می‌باشد که ما در وبلاگمان افزونه بهتری برای ارسال کدفعال سازی و تایید شماره موبایل کاربران وردپرس معرفی کرده‌ایم. اگر با افزونه دیجیت آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کینم صفحه افزونه ارسال کدفعال سازی و تایید شماره موبایل در وردپرس را مشاهده نمایید.

افزونه پیامک گرویتی فرم خرید گواهی نامه امنیتی

افزونه پیامک گرویتی فرم توسط آقای حنان ابراهیمی ستوده نوشته شده است، این پلاگین در codecanyon نیز موجود است؛ برای ارسال پیامک خودکار بعد از تکمیل فرم در سایت شما می‌باشد، این فرم می‌توانید یک فرم تماس با ما در یک سایت شرکتی باشد که شاید مدیر سایت هر روز سایت را چک نمی‌کند یا فرم فروش محصول یا فرم پرداخت آنلاین. خوشبختانه پلاگین پیامک گرویتی فرم قابلیت تنظیم ارسال پیامک به مدیر و به کاربر سایت را دارد. زمانی که یک فرم تماس با ما در سایت شما تکمیل می‌شود به مدیر پیامک اطلاع‌رسانی در مورد فرم تماس به صورت خودکار ارسال می‌شود و می‌توانید تنظیم کنید که برای کاربر سایت شما نیز یک پیامک تشکر ارسال شود و به کاربر اطمینان دهد که به زودی پاسخ سوالش را دریافت می‌کند. آموزش قدم به قدم ووکامرس

شیوه اتصال گرویتی فرم به سامانه پیامک

برای اتصال ابتدا از سایت مدیر پیامک یک سامانه پیامکی تهیه نمایید، با واردکردن کدتخفیف gravityform هنگام خرید پنل اس ام اس ۳۰% تخفیف بگیرید.

بعد از خرید

بعد از خرید سامانه پیامک، برای تهیه افزونه پیامگ گرویتی فرم تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا لینک تهیه افزونه پیامک Gravity Forms به شما ارسال شود. مهارت های مدیریت سایت

بعد از نصب افزودنه پیامک گراویتی فرم وارد بخش> فرم‌ها> اطلاع‌رسانی پیامکی شوید> وارد پیکربندی تنظیمات سامانه پیامک شوید.

• نام درگاه پیامک ارسال پیامک را modirpayamak.COM انتخاب نمایید.
• نام کاربری: نام کاربری ورود به پنل پیامک نحوه فروش فایل
• رمز : رمز ورود به پنل پیامک
• خط ارسال کننده: ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ (زیرا این خط خدماتی بوده و قابلیت ارسال پیامک به شماره مسدود و بلک لیست را دارد)
• مجددا وارد بخش فرم‌ها و اطلاع‌رسانی پیامکی شوید، می‌توانید برای هر فرم سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی را فعال نمایید.

استفاده از گرویتی فرم برای ارسال پیامک اعتبارسنجی

خط خدماتی برای پلاگین پیامک گراویتی فرم لازم است؟

خط خدماتی به خطی گفته می‌شود که قابلیت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به شماره موبایل‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند داشته باشد، شاید سوال بپرسید، برای گرویتی آیا واقعا استفاده از خط خدماتی لازم است؟ در پاسخ به شما باید بگویم بله، چون اگر شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک استفاده کنید، آموزش کامل وردپرس

از گرویتی فرمز استفاده کرده‌اید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

فرض کنید برای تایید شماره موبایل از گرویتی فرمز استفاده کرده‌اید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ پیامک کد تایید به گوشی کاربر شما نمی‌رسد و کاربر شما نمی‌تواند در سایت ثبت‌نام کند یا در حالت خوشبینانه شما بعد از کلی سر و کله زدن با برنامه نویس تنظیم کرده‌اید که بعد از تکمیل فرم تماس با ما برای بازدیدکننده یک پیامک تشکر ارسال شود، اگر بازدیدکننده شما دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشد پیامک شما به دستش نمی‌رسد و تمام زحمت‌های شما به باد می‌رود. صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم برای خرید پنل اس ام اس حتما شرکتی را انتخاب کنید که خط خدماتی به‌صورت رایگان و بدون نیاز به سفته در اختیار شما قرار دهد. طراحی وب سایت فروش فایل

سایر افزونه‌های پیامکی وردپرس

احتمالا سایت شما وردپرس است که در حال مطالعه صفحه افزونه پیامک گرویتی فرم هستید، احتمالا افزونه‌های پیامکی وردپرس(که لیستشان را در اینجا قرار می‌دهم) برای شما کاربردی باشد با کلیک روی هر لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد افزونه پیامکی داشته باشید.

افزونه پیامک وردپرس

افزونه پیامک ووکامرس

افزونه پیامک EDD

افزونه پیامک دیجیت( در ابتدای مقاله معرفی شد)

اگر در اتصال گرویتی به سامانه پیامک مشکلی دارید، می‌توانید سوالتان را در بخش دیدگاه مطرح نمایید، حتی اگر سامانه پیامک را از جای دیگری تهیه کرده‌اید، کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند که مشکل اتصال سامانه پیامک به گرویتی فرم برطرف شود. آموزش قدم به قدم وردپرس

بهترین روش های اتصال 

Gravity Forms (گراویتی فرمز) یک پلاگین بسیار قدرتمند برای وردپرس است که از یک فرم ساز ساده فراتر بوده چرا که با این افزونه هر نوع فرم با فیلدهای هوشمند و پیشرفته و با قابلیت اتصال به درگاه های مختلف ایرانی را می‌توانید با چند کلیک بسازید. Gravity Forms برترین فرمساز وردپرس در جهان می باشد. اما مشکلی که بیشتر افراد با این افزونه محبوب دارند در زمینه اتصال گراویتی فرم به پیامک است که در این مقاله قصد داریم بهترین راه‌های اتصال گراویتی فرم رو برای شما کاربران عزیز دکتر وردپرس معرفی کنیم.

برای اتصال این افزونه Gravity Forms به سامانه های پیامکی موجود باید در ابتدا با بهترین پنل اس ام اس ایرانی آشنا بشید تا بتونید با استفاده از امکانات این افزونه بهترین خدمات رسانی و بازاریابی پیامکی رو برای کاربران سایت خود ارائه بدید.

معرفی افزونه Gravity Forms فارسی

با استفاده از افزونه گرویتی می توانید به سرعت فرم وردپرسی خود را طراحی کنید، با گرویتی فرم می‌توانید فرمی ایجاد کنید و با استفاده از امکانات و ابزارهای مختلفی که افزونه در اختیارتان قرار داده است، فرم را پیکربندی و فیلدهای مورد نیازتان را به آن اضافه کنید و در سایت وردپرسی خود آن را نمایش دهید. اگر به دنبال ایجاد فرم و ورود اطلاعات کاربرانتان هستید به هیچ عنوان به دنبال یک افزونه کامل‌تر از Gravity Forms نباشید چرا که این افزونه بهترین بوده و به زبان فارسی نیز ترجمه شده است.

بعد از نصب افزونه فارسی تمامی امکانات و منوهای این افزونه به زبان فارسی خواهند شد و می توانید از امکاناتی نظیر کد ملی، شهرهای ایران در گرویتی فرم، واحد پول ایران در گراویتی فرم و… استفاده کنید. بعد از نصب افزونه می توانید برای انجام تنظیمات دلخواه افزونه به منوی تنظیمات مراجعه کرده و تنظیمات خود را اعمال کنید.

توجه داشته باشید که افزونه گرویتی فارسی رایگان نبوده و میتوانید از سایت ‌های معتبر اقدام به خرید و دانلود آن نمایید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

با کد تخفیف offgravity از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

 

  • مرضیه سیفی
  • ۰
  • ۰

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل Digits

یکی از نقص های وردپرس و فروشگاه ووکامرس نبود قابلیت ثبت نام با موبایل است.امروزه که همه افراد گوشی موبایل هوشمند دارند میتوانند به آسانی با یک شماره موبایل ثبت نام کنند و با یک شماره موبایل وارد سایت شوند.با افزونه ثبت نام با موبایلکاربر فقط با یک شماره موبایل میتواند ثبت نام کند. حتی نیازی به ایجاد رمز عبور هم نیست و برای ثبت نام و لاگین از طریق رمز عبور یک بار مصرف میتوان ثبت نام کرد. سلام‌‌ رفع مشکلات وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است که بسیاری از سایت های اطلاع رسانی و فروشگاهی با این سیستم ساخته می شود.و دغدغه اصلی مدیران فروشگاهی ووکامرس که بر پایه وردپرس نصب و راه اندازی می شود مرحله ورود و ثبت نام کاربر است. مرحله تایید ایمیل در ثبت نام و یا فراموشی رمز همیشه کاربران و صاحبان سایت ها را آزار می دهد.یکی از بهترین گزینه ها ثبت نام یا ورود با تایید شماره موبایل است که روز به روز در سایت های مدرن شاهد راه اندازی آن هستیم.

خرید گواهی ssl

روش کلی این گزینه ارسال یک کد تایید به شماره موبایل کاربر است و کاربر با وارد کردن آن شماره هویت خود را به سایت اثبات می کند و سایت او را وارد بخش حساب کاربری اش می کند. بدون نیاز به یادآوری رمز عبور سایت.یکی از افزونه هایی که در ووکامرس وردپرس این کار را انجام می دهد افزونه digits می باشد.

این افزونه مجهز به درگاه پیامکی مدیر پیامک است و خریداران این افزونه می توانند با استفاده از یک پنل ارزان قیمت وب سرویس مدیر پیامک و با هزینه بسیار کم سیستم ورود به سایت بر پایه wordpress را به این سیستم مجهز کنند.

افزونه digits برای ارسال کدفعال سازی شرکت خدمات وردپرس

یکی از مشکلات وردپرس و فروشگاه‌ساز ووکامرس فیلد اجباری ایمیل در هنگام ثبت نام در سایت است، امروزه دیگر مثل گذشته مردم علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند و حتی خیلی از افراد ایمیل ندارند، ثبت نام در سایت را می توان به سادگی و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل و وارد کردن یک کدفعال سازی انجام داد.یکی از قابلیت‌های خوب در افزونه دیجیت، کاربر فقط با شماره موبایل می‌تواند در سایت وردپرسی ثبت نام کند، حتی نیازی به ایجاد رمز عبور نیست و برای لاگین مجدد می‌تواند از طریق رمز عبور یک بار مصرف پیامکی اقدام به لاگین نماید.  خرید ssl

افزونه ثبت نام با موبایل Digits به‌ کاربر اجازه می‌دهد تا تنها با وارد کردن شمارۀ موبایل خود، وارد وب‌سایت شما شود. بررسی ایمیل دیگر ضروری نیست. فقط پیامک کافی‌ است. در این دنیای پر سرعت، هیچ‌کس وقت ندارد که با استفاده از ایمیل سنتی وارد سایت شما شود چون باید مراحل زیادی را طی کند تا وارد حساب ایمیل خود بشود، روی لینک تأیید کلیک کند و ایمیل را تأیید کند. حتی اگر کاربر همۀ این موارد را انجام دهد، باید رمز دسترسی به حساب خود را نیز به‌یاد بیاورد. اگر رمز عبور را فراموش کرده باشد، بار دیگر باید همۀ مراحل ورود به حساب را طی کند. فقط به‌خاطر همین نکته‌ها، وب‌سایت‌ها امروزه کاربران خود را از دست می‌دهند زیرا هیچ‌کس وقت انجام این کارها را ندارد.

امکانات افزونه ثبت نام با موبایل Digits

ثبت‌نام با شماره تلفن همراه ویدیو آموزش ووکامرس

به کاربران خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا محبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند. ویدیو ووکامرس

ورود به حساب کاربری بدون‌ نیاز به رمز عبور

در عصر اینترنت، هیچ کاربری نمی‌تواند همۀ رمزهای عبور که برای وب‌سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را در یاد نگه دارد. ورود به حساب کاربری را بدون نیاز به رمز عبور، امکان‌پذیر سازید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید.

ورود به حساب کاربری بدون نیاز به ایمیل چگونه وب سایت خود را مدیریت کنیم

به کاربر خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید. اصول مدیریت وب سایت

هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی

کاربران قدیمی سایت که با ایمیل وارد ناحیه کاربری میشوند میتوانند: از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خودشان را وارد کنند. موقع ذخیره کد تایید ارسال میشود و از کاربر نوشتن کد تایید درخواست میشود که کاربر بعد از دریافت کد بر روی موبایلش میتواند کد تایید را در جای مشخص شده وارد کرده و ذخیره کند. از آن پس میتواند با شماره موبایل وارد سایت شود. آموزش فروشگاه فایل

افزودن فیلد دلخواه

افزودن هر نوع فیلد دلخواه متن – شماره – کشویی – رادیوباکس – چک باکس و…

 بالا بردن امنیت سایت

افزونه ورود و عضویت با موبایل وردپرس با شماره موبایل واقعی انجام میشود و امنیت سایت بالا میرود ،از عضویت رباتها و اکانت های فیک جلوگیری میشود. فیلم آموزش وردپرس

سایر امکانات افزونه ثبت نام با موبایل

  • عضویت با شماره موبایل چگونه در اینترنت فایل بفروشیم؟
  • ارسال رمز عبور در موقع فراموشی رمز عبور
  • ورود با رمز
  • ورود با کد تایید پیامکی
  • تعیین زمان برای ارسال مجدد کد تایید
  • تغییر شماره موبایل توسط کاربر
  • قابلیت شخصی سازی پیام ارسالی به موبایل کاربران
  • ایجاد مشتری در فاکتور ووکامرس
  • کاملا فارسی سازی شده
  • ریست رمز ورود با ارسال کد تایید پیامکی
  • ثبت نام با پسورد و لاگین با پسورد و یا پیامک کد تایید
  • ورود به سیستم بدون رمز عبور
  • ورود به سیستم بدون ایمیل
  • فعال و غیرفعالسازی ایمیل در ثبت نام و لاگین
  • فعال و غیرفعالسازی پسورد در ثبت نام و لاگین
  • مسیردهی لاگین و ثبت نام آموزش وردپرس به زبان ساده
  • پشتیبانی کامل از woocommerce
  • پشتیبانی کامل از buddypress
  • پشتیبانی کامل از membership pro
  • پشتیبانی کامل از Ultimate Member
  • پشتیبانی کامل از Dokan
  • محدودیت ثبت نام برای یک کشور و یا تمامی کشورها
  • انتخاب کشور دیفالت
  • پشتیبانی از پنل های مختلف پیامکی

معایب نسخه رایگان افزونه digits

  • پشتیبانی ندارد
  • آپدیت های آن منظم نیست
  • مجبورید از سامانه پیامک دلخواه خود استفاده نکنید

مزایای نسخه پولی افزونه digits

  • بروزرسانی سریع و بهتر
  • سازگاری با افزونه های دیگر
  • پشتیبانی دائمی در ژاکت
  • امکان استفاده از مدیر پیامک در دیجیتس
  • امکان اتصال خط خدماتی مدیر پیامک به افزونه

با کد تخفیف digits میتوانید پنل اس ام اس از مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی تهیه نمایید. مدیر پیامک ارسال سریع و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می دهد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

  • مرضیه سیفی